Skip to main content

Injustice 2 - Firestorm: ciosy, ataki, kombosy

Jak grać.

Firestorm to postać dosyć nietypowa. Stanowi połączenie dwóch osób - Jasona Ruscha i Martina Steina, którzy transformują się w bohatera dzięki specjalnej fuzji. Ognisty wojownik razem z Blue Beetle strzeże uwięzionego Supermana w Injustice 2.

Firestorm może zadać niezłe obrażenia z bliska i dysponuje różnymi kombosami, ale jednocześnie to jeden z najbardziej efektywnych zonerów. Może trzymać wroga na dystans, strzelać pociskami i aktywować inne ataki na odległość.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Firestorma, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Uderzenie fuzyjne: BF1. Podstawowy, całkiem mocny pocisk. Główne narzędzie w grze w stylu zonera. Spalenie wskaźnika dodaje efekt obalenia.

Tarcza energetyczna: DB1. Bohatera aktywuje na jakiś czas tarczę, która zmniejsza otrzymywane obrażenia.

Skwiercząca pułapka: BD2. Firestorm strzela w ziemię przed siebie, tworząc ogniste pole utrzymujące się przez moment na polu bitwy. Wciśnięcie B lub F na końcu zmienia pozycję pułapki. Spalenie wskaźnika działa tylko, gdy wróg zostaje trafiony - zatrzymuje go wtedy w miejscu.

Natarcie fuzyjne: BF3. Bohater zamienia się w kulę ognia i leci prosto na wroga.

Atomowy strzał: DB3. Firestorm aktywuje wybuch w promieniu dookoła siebie. Spalenie wskaźnika zwiększa pole rażenia, a trafiony wróg się przewraca.

Moc bohatera czasowo zwiększa obrażenia i przyspiesza regenerację zdrowia.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Firestorma, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

11 XX DB3

F113 XX DB3

D2, F213 XX BF3

F3, J2, 22 XX BD2

B3, J3, F213 XX BF3

113, F213 XX Super

F13 XX BD2B MB DB1, B3, J3, F213 XX BF3

11 XX DB3 MB B3, J2, F213 XX BF3

F13 XX BB MB, J3, F213 XX BF3

F3, DB3, 22 XX DB3, 22 XX BD2B (w rogu)

(4) B2, B2, 3 XX DB3, 22 XX BD2B MB DB1 (w rogu)


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Swamp Thing: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także