Injustice 2 - Goryl Grodd: ciosy, ataki, kombosy
Jak grać, najważniejsze ruchy.
Grodd to jeden ze złoczyńców uniwersum DC, najczęściej pojawiający się jako przeciwnik Flasha - także w aktorskim serialu telewizyjnym produkowanym dla stacji CW.
W Injustice 2 potężny goryl dysponuje mocnymi, ale stosunkowo wolnymi ciosami. Nie ma też żadnego ataku zasięgowego, ani też bogatszego zestawu różnych chwytów. Odpowiednie wykorzystanie jego możliwości jest nieco wymagające. To postać, która bardzo polega na swojej mocy.
Ataki specjalne
Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Grodda, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:
- 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
- F - przód
- B - tył
- D - dół
- J - skok
- MB - spalenie wskaźnika
- XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)
Pierwotny doskok: DF1. Grodd skacze do przodu, a w powietrzu może wcisnąć 1, 2, 3 lub rzut, by zaatakować z góry. Spalenie wskaźnika można zastosować po wciśnięciu przycisku rzutu. Dodatkowe wciśnięcie B lub F po DF1 zmienia odległość skoku.
Wstrząs: DD2. Uderzenie w ziemię z wywołaniem fali uderzeniowej dookoła bohatera. Spalenie wskaźnika sprawia, że moc uderzenia trafia nawet oddalonego wroga.
Tratowanie: BF3. Grodd zaczyna biec na wroga, by go stratować. Spalenie wskaźnika dodaje chwyt i rzut po stratowaniu.
Zdolności po aktywacji mocy postaci (Telekinezy).
Psioniczne uniesienie: DD1. Grodd unosi się w powietrze, skąd może wykonać różne ataki wciskając 1, 2 lub spalenie wskaźnika.
Psioniczne pchnięcie: BF2. Odepchnięcie i przewrócenie wroga, krótki zasięg.
Kontrola umysłu: DB2. Także stosunkowo krótki zasięg. Grodd zadaje obrażenia przeciwnikowi, który nie może zareagować. Można wzmocnić spaleniem wskaźnika.
Dzika siła: DD3. Gdy efekt jest aktywny, Grodd jest niewrażliwy na pociski.
Kombosy
Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Grodda, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.
11 XX DD2
F3, 3, B2, DF1, 2, B2, DF1, 2
D2 XX B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
(4) F21 XX BF3, D2, B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
B1 Rzut MB, B3, J3, B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
22 Rzut MB, B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
DF1 MB, B3, J3, B2~DF1B, J2, 22 Rzut
(4) F21 XX DB2 MB, FF, B3, J3, B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
(4) 112 XX DB2 MB, FF, B3, J3, B2 XX DF1B, J2, 22 Rzut
(4) 22 XX DB2 MB, FF, B3, J3, B2XX DF1B, J2, 22 Rzut
Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Injustice 2 - Cheetah: ciosy, ataki, kombosy
Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.
Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.