Skip to main content

Injustice 2 - Green Lantern: ciosy, ataki, kombosy

Zielona Latarnia.

Zielona Latarnia - Hal Jordan - powraca w Injustice 2. To pierwszy człowiek w historii wcielony do korpusu Zielonych Latarni, a także jeden z założycieli Ligi Sprawiedliwości.

Po raz pierwszy w komiksach pojawił się w 1959 roku. Chociaż nie doczekał się żadnej udanej ekranizacji swoich przygód, to i tak jest całkiem rozpoznawalnym bohaterem.

W sequelu Gods Among Us dysponuje podobnym zestawem ciosów, co w oryginale, ale nieco odmienionym. Jego ogólny styl walki pozostaje raczej niezmieniony, mamy do czynienia z dosyć uniwersalną postacią.


Ataki specjalne

Ataki Latarni pomagają mu kontrolować pole bitwy - z daleka może prowokować wroga ataki zasięgowymi, ale potrafi też wykorzystać moce swojego pierścienia, by zadać obrażenia w zwarciu.

Wymieniamy najważniejsze specjalne ruchy bohatera, ale najpierw przypomnienie skrótów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Moc latarni: DB1. Bohater chwyta siłą woli przeciwnika i przerzuca go nad sobą na ziemię. Spalenie wskaźnika sprawia, że Jordan wykonuje drugi przerzut wrogiem.

Zakamuflowany strzał: BF1. Podstawowy atak dystansowy. Bohater strzela zielonym pociskiem ze swojej latarni. Małe obrażenia, skuteczne do prowokowania. Spalenie wskaźnika zamienia pocisk w błyskawiczny strzał laserem.

Obalenie: DF2. Wojownik tworzy kulę mocy i toczy ją po ziemi, by zadać obrażenia przeciwnikowi. Nad kulą można dosyć łatwo przeskoczyć. Spalenie wskaźnika zwiększa zadawane obrażenia i sprawia, że trafiony wróg się przewraca.

Przeładowanie latarni: DB2. Bohater tworzy na średnim dystansie od siebie latarnię, która wybucha, raniąc wroga. Spalenie wskaźnika wzmacnia siłę wybuchu. Wciskając przód lub tył po wykonaniu kombinacji ataku możemy przybliżyć lub oddalić miejsce pojawienia się latarni.

Ściana siły woli: BF3. Zielona Latarnia tworzy przed sobą ścianę, która blokuje cios wroga i zadaje mu obrażenia. Dobre jako atak typu wake-up (z pozycji leżącej). Dzięki spaleniu wskaźnika ściana wybucha i odrzuca wroga.


Ataki specjalne

Podstawowe kombosy znajdziecie w menu gry, jeżeli otworzycie je podczas pojedynku i wybierzecie listę ruchów. Poniżej wymieniamy jednak kombosy złożone z tych podstawowych oraz z ataków specjalnych.

B13 XX Super

F2D1 XX Super

J3, D2, B13 XX DB1

B13 XX 4 XX DB1, 223 XX BF2

D2, 223 XX 4 XX DB1, 2231

B3, J3, J1, 223 XX BF2

F3, J3, 223 XX DB1

4, 1232, F4, 3 XX DF2 (w rogu)

123 XX DB1 MB, B3, J3, 2231

B3, J2, B2 XX 4 XX DB1, 223 XX DB1 MB, 223 XX DB1

B13 XX 4 XX DB1, 223 XX DB1 MB, B3, 223 XX DB1


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Bane: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostęni wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także