Skip to main content

Injustice 2 - Kobieta Kot: ciosy, ataki, kombosy

Jak grać Catwoman.

Selina Kyle, czyli Kobieta Kot (Catwoman w oryginale), to jedna z bardziej rozpoznawalnych postaci z uniwersum DC - głównie dzięki filmom o Batmanie, w których pojawiła się dwukrotnie.

Kobieta Kot to postać typu rushdown, a więc stworzona dla tych, którzy lubią agresywny i szybki styl rozgrywki. W przypadku tej postaci najważniejsze jest to, by nie pozwolić przeciwnikowi się rozkręcić i szybko go powalić.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Kobiety Kot, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Koci ogon: DF1. Uderzenie biczem. Średni zasięg. Brak bonusu od spalenia wskaźnika. Uderzenie biczem w powietrze wykonujemy kombinacją DB1.

Kocia szarża: BF2. Bohaterka uderza przeciwnika po błyskawicznym zbliżeniu się, a jednocześnie ląduje po jego drugiej stronie. Spalenie wskaźnika to podwójne uderzenie z powrotem do pozycji startowej.

Koci unik: DB2. Jeżeli dzięki temu specjalnemu unikowi uda się faktycznie uniknąć ciosu, automatycznie otrzymujemy dodatkowy pasek do naszej mocy postaci.

Wzlatujący pazur: DF3. Atak wyrzucający wroga w powietrze. Spalenie wskaźnika powoduje dodatkowo odbicie wroga od ziemi, co stwarza możliwości do kombosów.

Kocia poza: DD2. Selina przyjmuje pozę, z której może wyprowadzić różne ataki. 1 to kopnięcie, 2 to uderzenie biczem, a 3 to atak z naskoku.

Moc postaci to po prostu dodatkowy atak - skuteczny i zadający sporo obrażeń.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Catwoman, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

F112 XX DF1

112 XX DF1

D2, J1, 112 XX DF1

B12 U3, 112 XX DF1

B3, J3, 112 XX Super

2D21, F, F112 XX DF1

F2 D31, J2, 112 XX DF1 / 4

B3, J2/3, 112 XX DF1

F3, J2, 112 XX BF2, MB, DD3, 3

112 XX bf2, MB, B3, J2, 112 XX DF1

33B2, 11, 112 XX 4 (w rogu, z użyciem mocy postaci)


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Atrocitus: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także