Injustice 2 - Supergirl: ciosy, ataki, kombosy
Jak grać, najważniejsze ruchy.
Kara Zor-El to kuzynka samego Supermana - także udało jej się uciec z planety Krypton i trafiła na Ziemię. Ostatnio rozpoznawalna w większym stopniu dzięki serialowi telewizyjnemu.
W Injustice 2 jest całkiem różnorodną i dobrze zbalansowaną postacią. Ma cechy wojowników rush-down, posiada świetne ruchy przydatne do unikania ataków dystansowych, a sama też potrafi zadawać obrażenia z odległości.
Ataki specjalne
Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Supergirl, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:
- 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
- F - przód
- B - tył
- D - dół
- J - skok
- MB - spalenie wskaźnika
- XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)
Cios wschodzącego słońca: DB1. Proste uderzenie wyrzucające wroga w powietrze. Spalenie wskaźnika anuluje animację opadania Supegirl, pozwalając rozpocząć kombo na opadającym oponencie.
Mrożący oddech: DF2. Atak zimnym powietrzem. Im dłużej przytrzymamy 2, tym dłuższy atak. Spalenie wskaźnika sprawia, że oddech zamraża wroga.
Kosmiczny teleport: DB2. Bohaterka odlatuje do tyłu i atakuje wroga z drugiej strony - atak przypomina jeden z ruchów Scorpiona z Mortal Kombat. Dobre do unikania pocisków i zaskakiwania wroga, ale nie można tego ciosu nadużywać. Spalenie wskaźnika sprawia, że cel odbija się od ziemi.
Moc Kryptonianki: BF3. Atak nogami z wyskoku. Można zwiększyć obrażenia dzięki spaleniu wskaźnika. Niezbyt przydatny.
Solidny łomot: D+L1/LB w powietrzu. Uderzenie w locie.
Moc specjalna Supergirl to strzał laserem z oczu. Aktywując spalenie wskaźnika po użyciu mocy można znacznie zwiększyć siłę ataku.
Kombosy
Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Supergirl, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.
F23D Rzut
D2, 212
112 XX 4 (lub 4 MB)
B12 XX BF3
B12 XX Super
B3, J3, 3 XX Super
J3, D2, F23D Rzut
B3, J3, 3 XX 4+MB
J2 XX DB1, J2, 3 XX DB1
D2, B1, F23D Rzut
F3, J3, B12 XX BF3
DB2 MB, B3, J3, B1, B123
DB2 MB, B3, J3, 21 XX 4+MB
21 XX BF3 MB, B3, J3, F23
J1, J2, D2, B1, B123 (anti-air)
Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Injustice 2 - Dr. Fate: ciosy, ataki, kombosy
Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.
Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.