Skip to main content

Injustice 2 - Swamp Thing: ciosy, ataki, kombosy

Potwór z bagien.

Swamp Thing to obrońca Ziemi i natury - ale nie ludzi. Nie jest antagonistą czy złoczyńcą, choć walczy z każdym, kto działa na szkodę przyrody. W Injustice 2 chwilowo staje po stronie bohaterów.

Wbrew temu, co sugeruje jego postura, bohater nie jest typowym grapplerem - posługuje się głównie ciosami, a nie chwytami. Mimo to jest jedną z najwolniejszych postaci w grze, ma także powolny skok, co może sprawiać trudności.


Ataki specjalne

Poniżej wymieniamy najważniejsze ataki specjalne Bagnistego, ale przedtem przypominamy znaczenie wszystkich skrótów, z których korzystamy przy opisywaniu ciosów i kombosów:

  • 1, 2, 3, 4 - atak lekki, średni, mocny i moc postaci
  • F - przód
  • B - tył
  • D - dół
  • J - skok
  • MB - spalenie wskaźnika
  • XX - anulowanie (12 XX DB2 oznacza, że atak DB2 należy wprowadzić jak najszybciej po ciosach 1 i 2, by skrócić ostatnią animację)

Pętające pnącze: DF1. Trudny do opanowania atak, ponieważ trafia wroga tylko, jeżeli pnącza uderzą go końcówkami. Podstawowy zasięg to niemal cały ekran, ale można modyfikować odległość wciskając B lub F zaraz po ataku. Spalenie wskaźnika dodaje rzut do ataku.

Drewniana stopa: DB1. Bohater kopie kawał drewna po ziemi, uderzając nim wroga. Brak opcji spalenie wskaźnika.

Zielona dusza: DF2. Swamp Thing chwyta przeciwnika, a następnie może wcisnąć 1, 2 lub 3, albo spalić wskaźnik, by wykonać różne ataki zadające obrażenia.

Zazielenienie: DB2. Z ramion bohatera wyrastają gałęzie, uderzając wroga, jeżeli stoi blisko. Spalenie wskaźnika dodaje więcej gałęzi.

Trzaśnięcie trzęsawiska: BF3. Cios po krótkiej szarży. Można wzmocnić wskaźnikiem.

Biopodział: DB3. Bohater przywołuje swojego klona, by uderzył wroga od tyłu. Przy spaleniu wskaźnika klon łapie przeciwnika i zostaje on podrzucony.


Kombosy

Poniżej wymieniamy podstawowe, najważniejsze kombosy Swamp Thinga, od najłatwiejszych do trudniejszych. Pamiętajcie, by spróbować eksperymentować z seriami ciosów i odkrywać nowe kombinacje.

11 XX DB1

B12 XX DB1

B223 XX DF1B

B223, F23 XX DB3, 113

F233, F23 XX DF1B

D2 XX DB3, B232 XX DF2

B3, J2, B232 XX DF1B

B223 XX BF3 MB, F23 XX DB3, D2 XX DF2

B22 XX BB MB, J2, B232 XX DF2

F233, D2 XX DB3, 11 XX DF1B (w rogu)

B223 XX DB3, B232 XX DF2 (w rogu)


Powrót do spisu treści: Injustice 2 - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Injustice 2 - Goryl Grodd: ciosy, ataki, kombosy


Jak zawsze, warto przypomnieć o trybie sparingu - to tam najlepiej uczyć się kombosów, szczególnie że ich wykonywanie może z początku wydawać się nieco trudne.

Wszyscy dostępni w grze wojownicy dysponują nie tylko innymi zestawami ciosów i ataków, ale też innym zasięgiem i prędkością. Dlatego poświęcenie czasu na trening jest bardzo ważne.

Zobacz także