Inside - etap 3: Miasto
Jak zepchnąć sejf i przekraść się obok robotów.
Miasto to trzeci etap w grze Inside. To dość krótki poziom, ale możesz znaleźć tu dwa sekrety i odblokować powiązane z nimi osiągnięcia. Czeka Cię też odrobina skradania.
Miasto: Opis przejścia
W wielkiej hali znajdziesz zabite deskami przejście w podłodze oraz sejf stojący na belce tuż nad nim. Trzeba zepchnąć sejf, by spadając, otworzył przejście na niższy poziom.
W tym celu udaj się w prawo do rusztowania z drabiną. Wejdź na górę. Widzisz podwieszone po lewej stronie deski? Chwyć je przyciskiem akcji i obróć tak, by ich koniec znajdujący się bliżej ekranu znalazł się po prawej stronie.
Używając dźwigni po lewej (1), podnieś deski na taką wysokość, by można było wskoczyć na nie z rusztowania po prawej (2), a następnie przeskoczyć na rampę z desek po lewej (3).
Możesz teraz zepchnąć sejf i otworzyć dalsze przejście, ale uważaj! Jak tylko sejf zacznie spadać, zacznij uciekać w prawo i jak najszybciej zeskocz z rampy na deski. W przeciwnym wypadku spadniesz na dół razem z sejfem, co skończy się śmiercią chłopca.
Wróć po drabinie na dół i wskocz w nowo powstałą dziurę w podłodze.
W tym miejscu możesz znaleźć czwartą z 14 ukrytych kul oraz odblokować osiągnięcie. W tym celu idź najpierw w lewo i wyrwij kratkę wentylacyjną blokującą przejście. Szczegóły znajdziesz na stronie Inside – sekrety 4-5/14, Miasto.
Z pomieszczenia, które otworzyło się po upuszczeniu sejfu, kieruj się w prawo. Najpierw pociągnij dźwignię (4), co otworzy drzwi w tle pomieszczenia (5). Następnie wskocz na podwyższenie po prawej, a z niego – na urządzenie do sterowania ludźmi (6).
Wyprowadź niewolnika z dopiero co otwartego pomieszczenia. Kiedy będzie na zewnątrz, odłącz się od urządzenia, zeskakując na dół, i wróć do dźwigni, by zamknąć drzwi.
Gdy będą już zamknięte, ponownie podepnij się do urządzenia po prawej. Musisz pokierować niewolnikami w taki sposób, by obaj stanęli na płytach naciskowych. W tym celu ustaw ich najpierw po przeciwnych stronach pomieszczenia, jak najbliżej ścian, a następnie odwróć kierunek ruchu.
Gdy obaj staną na płytach naciskowych, przejście zostanie otwarte.
Kontynuuj w prawo. Wespnij się po drabinie, a następnie zeskocz z dachu. Gdy będziesz się z niego ześlizgiwać, wykonaj skok na samej krawędzi tak, by złapać się rury po prawej stronie. Wejdź po niej na górę.
W tym miejscu możesz znaleźć piątą z 14 ukrytych kul i odblokować powiązane z nią osiągnięcie. W tym celu, zamiast wspinać się na górę, zejdź po rurze na dół i skorzystaj ze słabo widocznej drabiny znajdującej się po lewej stronie. Szczegóły znajdziesz na stronie Inside – sekrety 4-5/14, Miasto.
Idź dalej w prawo. Wespnij się po siatce i przeskocz na drugą stronę. Kiedy wejdziesz na deskę stanowiącą pomost między budynkami, spadniesz na dół. Postaraj się wylądować na balkonie po lewej stronie.
Stamtąd możesz kontynuować w prawo. Przeskakuj między kolejnymi budynkami, a na końcu zejdź po rynnie.
Kiedy będziesz na dole i zobaczysz ludzi maszerujących ulicą, to po prawej stronie znajdziesz zabarykadowane drzwi. Możesz wyłamać deski blokujące przejście. Trzymając przycisk akcji, użyj kierunku w lewo. Powtórz czynność 3 razy, aż drzwi staną otworem.
Gdy dostaniesz się do środka, kieruj się w prawo, aż zobaczysz drabinę. Zanim z niej skorzystasz, chwyć ją przyciskiem akcji i przewróć na drugą stronę, by móc wspiąć się na podwyższenie po prawej.
W końcu trafisz do pomieszczenia z dwoma robotami. Przy wejściu, na ścianie, znajduje się dźwignia zasilania. Włączenie zasilania pozwoli skorzystać z windy znajdującej się na końcu pomieszczenia po prawej, ale uruchomi też roboty z reflektorami.
Idź dalej w prawo, trzymając się w cieniu. Możesz skorzystać z kolumny pośrodku, by chwilę odsapnąć i ukryć się przed wzrokiem robotów-strażników. Postaraj się nie znaleźć w świetle reflektorów – oznacza to koniec gry.
Po krótkiej chwili stresu dotrzesz do windy. Uruchom czerwony przycisk i udaj się na górę, a stamtąd dalej w prawo.
Przejdź po drewnianej kładce do następnego budynku. To koniec tego etapu. Przed Tobą Fabryka.
Następnie: Inside – etap 4: Fabryka
Spis treści: Inside - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Inside – etap 2: Farma