Skip to main content

Invincible, Niezwyciężony - wszystkie zakończenia

Jakie są zakończenia gry.

The Invincible (Niezwyciężony) dobiega końca. W ostatniej sekwencji staniemy przed wyborami, które zdecydują o tym, jak zakończy się nasza przygoda.



Ile jest zakończeń

W grze The Invincible (Niezwyciężony) mamy do czynienia z wieloma zakończeniami - każde zależne jest od naszych wyborów. Wszystkich zakończeń jest aż 11. Na szczęście nie musimy przechodzić gry aż tyle razy, by sprawdzić je wszystkie - gra tworzy punkt zapisu, który można wczytać z poziomu głównego menu.


Najlepsze zakończenie

Pomimo że wśród zakończeń znajdują się zarówno dobre jak i złe, to jedno z nich wyróżnia się na tle innych. Wydaje się, że właśnie to zakończenie może być traktowane jako główne. Oto, jak je otrzymać:

  • Podczas rozmowy Novika z Rohytrą wtrącaj swoje uwagi.
  • W pierwszym wyborze wybierz opcję „Mszcząc się, nikogo nie uratujemy.”
  • Następnie, „Te maszyny nie są nam świadomie przeciwne”.
  • Kolejny wybór to „Lista jest długa”.
  • Później wyjaśnij Rohytrze teorię nekroewolucji. Podczas rozmowy opowiedz szczegółowo na jego wątpliwości.
  • Gdy Rohytra spyta cię o zdanie, odpowiedz, że nie powinniście atakować
  • Na końcu powiedz, że możecie poczekać na Niezwyciężonego.

Rohytra zrezygnuje z pomysłu bombardowania planety. Pożegnaj się z Novikiem, by przenieść się do skrzydła szpitalnego. W rozmowie z Rohytrą zdecyduj, że pojedziesz do gniazda. To wszystkie kroki potrzebne do zakończenia.


Dobre zakończenie

Ewakuacja z planety

Powtórz wybory z najlepszego zakończenia. Na końcu rozmowy z Rohytrą wybierz opcję Odlatuję stąd. Lecisz z nami?. Otrzymasz możliwość zostawienia towarzyszowi swojego notatnika. Niezależnie od wyboru, wejdź do windy i idź do lądownika. Gdy wejdziesz na pokład, zachowaj lub wyrzuć muszki (są to dwa różne zakończenia).


Neutralne zakończenia

Zostanie na pokładzie

Wykonaj kroki, które potrzebne są przy najlepszym zakończeniu. Zejdź z Rohytrą do skrzydła szpitalnego, a gdy zapyta cię o podróż do gniazda zostań na statku. Następnie poczekaj na Niezwyciężonego, a gdy nadleci, sprawdź, co dzieje się z Rohytrą.

Ucieczka z planety

W sekwencji rozmowy z Rohytrą nie wyjaśniaj mu teorii nekroewolucji. Gdy zapyta o zdanie, ponownie odpowiedz, że nie powinniście atakować. Mężczyzna tak czy inaczej zdecyduje się na atak, jednak da ci szansę na ewakuację. Wjedź windą na górę i idź do lądownika, a następnie zostaw lub wyrzuć pojemnik z muszkami (są to dwa różne zakończenia).

Uśpienie Rohytry

Aby otrzymać możliwość wybrania tego zakończenia, musisz zabrać strzykawkę z bloku szpitalnego. Nie wyjaśniaj Rohytrze teorii nekroewolucji. Odpowiedz, że nie powinniście atakować, a gdy i tak zdecyduje się na atak, wybierz opcję „Nie mogę ci na to pozwolić...”. Po wyjęciu strzykawki podejdź do mężczyzny i uśpij go.

Jeśli zdecydujesz się odlecieć, otrzymasz możliwość zostawienia Rohytrze swojego dziennika. Następnie wjedź windą na lądowisko i zostaw lub wyrzuć pojemnik z muszkami (są to dwa różne zakończenia).

W przypadku, gdy zostaniesz na pokładzie Niezwyciężonego, przyleci on po kilku dniach. Gdy nawiążesz kontakt ze statkiem, Rohytra będzie próbował cię zaatakować.


Złe zakończenia

Bombardowanie planety

Podczas rozmowy z Rohytrą wybierz opcję „Są wrogami, nawet jeśli o tym nie wiedzą.”. Gdy Novik zapyta cię o zdanie, odpowiedz „Nie, trzeba atakować do skutku.”. Naciśnij czerwony przycisk, by zbombardować planetę.

Po wybuchach musicie się ewakuować. Podczas, gdy Rohytra zejdzie po swoich towarzyszy, ty wjedź windą na lądowisko. Teraz staniesz przed wyborem. Możesz odlecieć lądownikiem, porzucając Rohytrę lub na niego poczekać. W przypadku drugiej opcji, muszki ewentualnie dotrą do statku, co najprawdopodobniej kończy się śmiercią Yasny.


Spis treści: Invincible, Niezwyciężony - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Invincible, Niezwyciężony - zakończenie: Chmura, Kondor, szpital

Zobacz także