Skip to main content

Irlandia promuje się z pomocą Assassin's Creed Valhalla

Projekt Ubisoftu i branży turystycznej.

  • Branża turystyczna wykorzysta Assassin's Creed Valhalla do promocji Irlandii
  • Powstał film porównujący lokacje z gry i rzeczywistości
  • Do współpracy zaproszono streamerów

Tourism Ireland, które reprezentuje branżę turystyczną w Irlandii, podjęło współpracę z Ubisoftem. Celem wspólnego projektu jest promocja kraju za pomocą Assassin's Creed Valhalla.

W pierwszym dodatku fabularnym do najnowszej odsłony cyklu - Gniewie Druidów - Eivor trafia właśnie do wspomnianego państwa. Gracze wraz z postacią mogą odwiedzić między innymi Dublin, Ben Bulben, Groblę Olbrzyma i wzgórze Tara.

Częścią przygotowanej akcji jest specjalny film promocyjny, którego autorzy porównali wymienione lokacje z Assassin's Creed Valhalla z rzeczywistymi odpowiednikami.

Zobacz na YouTube

Ponadto nawiązano współpracę ze streamerami z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii i Skandynawii. Internetowi twórcy pokażą „nieziemskie pejzaże, bogatą kulturę i folklor Irlandii”, zachęcając widzów do wizyty w kraju, w którym osadzono akcję Gniewu Druidów.

- Ubisoft wykonał kawał niesamowitej pracy ożywiając celtycką Irlandię z tak dużą dbałością o szczegóły. Kampania jest fajnym i innowacyjnym sposobem zainteresowania wyspą nowych odbiorców, czyli graczy - mówi Mark Henry z Tourism Ireland.

Zobacz także