Irlandia promuje się z pomocą Assassin's Creed Valhalla
Projekt Ubisoftu i branży turystycznej.
- Branża turystyczna wykorzysta Assassin's Creed Valhalla do promocji Irlandii
- Powstał film porównujący lokacje z gry i rzeczywistości
- Do współpracy zaproszono streamerów
Tourism Ireland, które reprezentuje branżę turystyczną w Irlandii, podjęło współpracę z Ubisoftem. Celem wspólnego projektu jest promocja kraju za pomocą Assassin's Creed Valhalla.
W pierwszym dodatku fabularnym do najnowszej odsłony cyklu - Gniewie Druidów - Eivor trafia właśnie do wspomnianego państwa. Gracze wraz z postacią mogą odwiedzić między innymi Dublin, Ben Bulben, Groblę Olbrzyma i wzgórze Tara.
Częścią przygotowanej akcji jest specjalny film promocyjny, którego autorzy porównali wymienione lokacje z Assassin's Creed Valhalla z rzeczywistymi odpowiednikami.
Ponadto nawiązano współpracę ze streamerami z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii i Skandynawii. Internetowi twórcy pokażą „nieziemskie pejzaże, bogatą kulturę i folklor Irlandii”, zachęcając widzów do wizyty w kraju, w którym osadzono akcję Gniewu Druidów.
- Ubisoft wykonał kawał niesamowitej pracy ożywiając celtycką Irlandię z tak dużą dbałością o szczegóły. Kampania jest fajnym i innowacyjnym sposobem zainteresowania wyspą nowych odbiorców, czyli graczy - mówi Mark Henry z Tourism Ireland.