Iron Harvest - gameplay ze strategii w polskim uniwersum „1920+” prezentuje multiplayer
Z wczesnej wersji.
Studio King Art Games opublikowało materiał prezentujący fragmenty rozgrywki z trybu sieciowego Iron Harvest - strategii osadzonej w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum „1920+”.
Nagranie pochodzi z drugiej wersji alpha, do której dostęp gracze mogą uzyskać składając zamówienie przedpremierowe. Produkcja w obecnym kształcie oferuje między innymi dwie mapy do rywalizacji 1 na 1 oraz jedną lokację przeznaczoną do starć 2 na 2.
Twórcy wzbogacili tytuł o pięć kolejnych mechów (robotów kroczących), a jednostki wyposażyli w drugą podstawową broń - wielkokalibrowy karabin maszynowy. Bazując na opiniach testerów, dodali też mechanikę ulepszania budynków oraz wznoszenia fortyfikacji i bunkrów.
Poza tym zaimplementowano walkę wręcz, a także opcje umożliwiające kolejkowanie rozkazów i nakazanie podwładnym odwrotu. Do tego wprowadzono ulepszenia w systemie osłon i interfejsie użytkownika.
Iron Harvest czerpie inspiracje z uznanej serii Company of Heroes. Świat autorstwa Jakuba Różalskiego przedstawia alternatywną historię, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty i ułanów ze steampunkiem oraz wielkimi robotami. Premiera w 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One.