Iron Harvest - nowy gameplay ze strategii w polskim uniwersum „1920+”
Wersja alpha.
Studio KING Art Games opublikowało nowy fragment rozgrywki z wersji alpha gry Iron Harvest - steampunkowej strategii osadzonej w uniwersum „1920+”, wykreowanym przez Jakuba Różalskiego.
W przeciągu kilku minut twórcy zaprezentowali nowości i postępy prac. 5 pierwszych mechów umieszczono w grze, ale deweloperzy zaprojektowali już ponad 12 kolejnych. Podkreślono, że ostateczna wersja zaoferuje ponad 30 maszyn kroczących i egzoszkieletów - każdy z własnym zestawem umiejętności.
W grze znaczącą rolę odgrywają elementy otoczenia, za którymi ukryje się wojsko. Wszystko jednak może ulec zniszczeniu - w materiale wybuch unieszkodliwionego mecha burzy drewniany budynek.
KING Art Games opracowało już wczesną wersję sztucznej inteligencji, na razie tylko do meczów typu skirmish. Deweloperzy podkreślają, że pokonanie AI na wysokim poziomie trudności to nie lada wyczyn.
„W grze jest już masa zawartości, ale jeszcze więcej wciąż brakuje” - tłumaczy studio w materiale, prosząc o opinie i wsparcie. Osoby, które chcą zagrać w alfę, mogą złożyć zamówienie przedpremierowe.
Iron Harvest czerpie inspirację z popularnego Company of Heroes. Świat wykreowany przez Jakuba Różalskiego stawia na nietypowe podejście do historii, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty i ułanów ze steampunkiem oraz wielkimi robotami. Premiera w 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One.