Iron Harvest - nowy gameplay ze strategii w stylu Company of Heroes
Republika Polanii na placu boju.
Serwis WorthPlayingVideoGames opublikował na YouTube ponad 6 minut fragmentów rozgrywki z gry Iron Harvest - strategii czerpiącej inspiracje z popularnego Company of Heroes.
Elementy przypominające cykl od studia Relic to między innymi system korzystania z osłon terenowych, ogólna liczba wykorzystywanych jednostek w bitwie, a także przejmowanie punktów z zasobami.
Akcja osadzona jest w uniwersum „1920+”. Świat wykreowany przez Jakuba Różalskiego stawia na nietypowe podejście do historii, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty i ułanów ze steampunkiem oraz wielkimi robotami.
W najbliższy wtorek - 13 marca - rozpocznie się zbiórka funduszy na Kickstarterze. Deweloperzy chcą w ten sposób zebrać środki na ukończenie gry, dopracowanie produktu i rozbudowanie kampanii dla jednego gracza.
System destrukcji pozwoli zniszczyć budynki i obiekty o dowolnym rozmiarze i poziomie komplikacji. Wysadzenie części otoczenia może być niekiedy korzystne, ponieważ pozwoli - przykładowo - stworzyć nowe osłony terenowe, za którymi ukryjemy prowadzone jednostki.
Za Iron Harvest odpowiada King Art Games - studio kojarzone głównie z grami przygodowymi. Pełna wersja gry ma ukazać się przed końcem roku, nie tylko na PC, ale także na konsolach.