Iron Harvest - RTS w polskim uniwersum „1920+” w nowym wideo
Destrukcja i technologia.
Twórcy ze studia King Art Games opublikowali nowy materiał wideo ze strategii Iron Harvest. Akcja gry osadzona jest w polskim uniwersum „1920+”, prezentującym alternatywną wizję przeszłości.
Świat wykreowany przez Jakuba Różalskiego stawia na nietypowe podejście do historii, łącząc wschodnioeuropejskie klimaty i ułanów ze steampunkiem oraz wielkimi robotami.
Nowy zwiastun został stworzony na silniku gry i pozwala przyjrzeć się ujęciom z wczesnej wersji gry. „W tym roku pracowaliśmy w pocie czoła nad przygotowaniem podstaw dla naszej gry” - czytamy w opisie.
„Dzięki systemowi destrukcji możemy zniszczyć budynki i obiekty o dowolnym rozmiarze i poziomie komplikacji” - dodają twórcy, wysadzając sporą fabrykę, ze sporym kominem włącznie.
Co interesujące, wysadzenie części otoczenia może być niekiedy korzystne, ponieważ pozwoli - dla przykładu - stworzyć nowe osłony terenowe, za którymi ukryjemy prowadzone jednostki.
Deweloperzy dodają, że w ubiegłym roku wprowadzili także wiele innych kluczowych systemów, takich jak drużyny, wyszukiwanie ścieżek, bronie i pancerze, rodzaje obrażeń, interfejs i tak dalej. Teraz pora na sieciowe potyczki „jeden na jednego”, planowane na wiosnę.
Pełna wersja Iron Harvest powinna zadebiutować w tym roku na PC, PS4 i Xbox One.
Szczegóły na temat trybu fabularnego nie są jeszcze znane, ale wcześniejszy zwiastun sugerował, że pokierujemy co najmniej armiami Prus lub Polski. Możliwe, że pojawi się też Rosja.