Iron Harvest - ruszył Kickstarter strategii w polskim uniwersum „1920+”
Rozpoczęto zbiórkę na nietypową strategię.
Studio KING Art Games rozpoczęło w serwisie Kickstarter zbiórkę na Iron Harvest - steampunkową strategię osadzoną w uniwersum „1920+”, wykreowanym przez Jakuba Różalskiego.
Twórcy ustalili minimalny cel na poziomie 450 tys. dol, a kampania zakończy się 14 kwietnia. W momencie pisania artykułu, KING Art Games zebrało już ponad 100 tys. dol, wpłaconych przez 1220 zainteresowanych.
„Zapytaliśmy tysiące fanów strategii czasu rzeczywistego o to, czego tak naprawdę oczekują po nowoczesnym RTS-ie, i okazało się, że taka gra powinna faworyzować sprytną taktykę ponad akcję, wolność gracza ponad wyreżyserowane scenki i porządne kampanie dla pojedynczego gracza ponad możliwości długoterminowej monetyzacji” - informują twórcy na stronie kampanii.
W zależności od rezultatów zbiórki, gra zaoferuje szereg elementów. Autorzy wymieniają:
- Trzy grywalne frakcje z ponad 40 typami jednostek i 9 bohaterami
- Trzy kampanie dla pojedynczego gracza połączone wspólną fabułą
- Potyczki w trybie kooperacji oraz dla pojedynczego gracza
- Mapy z wyzwaniami w trybie kooperacji oraz dla pojedynczego gracza
- Oparty na rywalizacji tryb rozgrywki dla wielu graczy, wraz ze starciami rankingowymi i sezonami
- Darmowe cyfrowe dodatki i aktualizacje
Wpłacając odpowiednie sumy, zainteresowani otrzymają różne rodzaje edycji kolekcjonerskich. Najbogatsze - cena od 165 dol. wzwyż - zawierają między innymi wysoką na 15 cm figurkę mecha bojowego.
Jeszcze wczoraj w serwisie YouTube opublikowano ponad 6 minut fragmentów rozgrywki z gry.
Iron Harvest czerpie inspirację z popularnego Company of Heroes. Na cyklu od studia Relic wzorowano system korzystania z osłon terenowych czy przejmowanie punktów z zasobami.
Gra ma zadebiutować w 2019 roku, nie tylko na PC, ale także na konsolach.