Iron Harvest sukcesem na Kickstarterze
Osiągnięto wszystkie progi finansowe.
Twórcy Iron Harvest - steampunkowej strategii osadzonej w uniwersum „1920+”, wykreowanym przez Jakuba Różalskiego - zakończyli kampanię w serwisie Kickstarter. Uzbierano niemal trzy razy tyle, ile wynosił cel minimalny.
Choć podstawową kwotę uzyskano już w 36 godzin od rozpoczęcia zbiórki, wspierający nie przestali finansować projektu. Studio KING Art Games na Kickstarterze uzbierało łącznie niemal 1,3 mln. z wymaganych 450 tys. dolarów, a także dodatkowe 230 tys. dolarów za pośrednictwem PayPala.
To oznacza, że gra otrzyma wszystkie obiecane przez twórców dodatki i usprawnienia. Oprócz podstawowej gry i kampanii fabularnej, otrzymamy również tryb Nowej Gry Plus, a także potyczki typu skirmish i animowane przerywniki filmowe. Sfinansowano również tryb multiplayer, a także możliwość rozgrywki kooperacyjnej.
Ostatni, najwyższy próg finansowy zapewni twórcom możliwość stworzenia darmowych rozszerzeń DLC. Nie określono jednak, jaką formę przybiorą dodatki. Niewykluczone, że otrzymamy dodatkowe przygody i kampanie.
W Iron Harvest przejmiemy kontrolę nad jedną z trzech frakcji. Każda z nich to ponad 40 typów jednostek i 9 bohaterów. Twórcy obiecują trzy kampanie dla pojedynczego gracza połączone wspólną fabułą. Historia zaoferuje 20 godzin zabawy.
Produkcja to strategia czasu rzeczywistego. Iron Harvest czerpie inspirację z popularnego Company of Heroes. Na cyklu od studia Relic wzorowano system korzystania z osłon terenowych czy przejmowanie punktów z zasobami.
Tytuł zadebiutuje pod koniec przyszłego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.