Skip to main content

It Takes Two - boss: Wielki Żuk

Trzeci boss w rozdziale Drzewo.

W rozdziale „Drzewo” gry It Takes Two trafimy w pewnym momencie na arenę, gdzie stoczymy walkę z Wielkim Żukiem. Na tej stronie wyjaśniamy, jak go pokonać.

Przede wszystkim, należy odpuścić sobie atakowanie bossa - bezpośrednie trafienia nic mu nie zrobią. Zamiast tego, lepiej początkowo skupić się na poznaniu jego dwóch ataków.

Pierwszy to czerwona fala uderzeniowa (1), którą można omijać skokami. Żuk wypuszcza albo pojedynczą falę, albo trzy w krótkim odstępie czasu. Drugi atak to szarża, którą wykorzystamy na niekorzyść owada.

W czasie walki zauważysz w różnych miejscach areny zbiorniki (2). Cody może wypełnić je żywicą (3).

Kiedy któryś ze zbiorników zostanie wypełniony, jeden z graczy musi zostać przynętą i zmusić Żuka do szarży w stronę zbiornika - najlepiej ustawić się tak, by zbiornik znajdował się między graczem a Żukiem.

Kiedy owad będzie przebiegał blisko zbiornika (4), ale nie bezpośrednio nad nim, May musi wystrzelić rakietę, która spowoduje eksplozję zadającą znaczne obrażenia przeciwnikowi.

Czynność należy powtórzyć kilka razy. Walka nie dzieli się na etapy, jednak po każdym trafieniu, przeciwnik zwiększa częstotliwość ataków falą uderzeniową.

Następne: It Takes Two - boss: Królowa Os

Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja

Poprzednio: It Takes Two - boss: Moździerzowa Osa

Zobacz także