It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami
Łamigłówka w komnacie z rycerzem.
Jedną z dwóch zagadek w komnacie z ogromnym rycerzem w It Takes Two jest łamigłówka z klatką dla ptaków zawieszoną na sznurku, a także nożycami i innymi elementami. Poniżej rozwiązanie.
Na początku Cody musi mocą manipulowania czasem rozszerzyć dwie ściany (1), by May, odbijając się od nich, dostała się na górę.
Przyszła pora na manipulację platformami nad wejściem. Najpierw Cody przesuwa oś czasu w lewo, tworząc pierwszą platformę (2), na które staje May. Potem puszcza kontrolę czasu (kółko lub B na kontrolerze), by pierwsza platforma zaczęła znikać, a druga platforma (3) zaczęła się pojawiać.
May musi przeskoczyć z pierwszej platformy na drugą, gdy ta druga już się zmaterializuje.
May staje teraz na wyrzutni (4), a Cody wystrzeliwuje ją za pomocą manipulacji czasem.
Po drugiej stronie May musi za pomocą kół zębatych (5) obniżyć klatkę, a Cody, operując mechanizmem nożyc (6), obciąć sznurek, na którym wisi.
Cody podnosi klatkę z powrotem na górę. May schodzi do niego i stawia klona bezpośrednio pod klatką (7).
May powinna się teraz odsunąć, a Cody opuścić klatkę. Gdy May zastosuje teleportację, znajdzie się w klatce i podniesie klucz.
Cody ponownie podnosi klatkę, a May zostawia klona. Po opuszczeniu klatki, May przenosi się w miejsce klona, lądując na klatce, poza kratami.
Wystarczy przejechać z kluczem po szynach na główną platformę, wkładając go w odpowiednie miejsce i przekręcając.
Następnie: It Takes Two - ruchoma ściana: jak nie dać się zgnieść
Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja
Poprzednio: It Takes Two - sowa, wyrzutnia i winda: zagadka z czasem i klonami