It Takes Two - ruchoma ściana: jak nie dać się zgnieść
Pułapka w zegarze z kukułką.
Jedną z zagadek w rozdziale Zegar z kukułką w It Takes Two jest łamigłówka ze ścianą. Jeżeli nie wiesz, co należy zrobić, by umożliwić bohaterom ucieczkę, zajrzyj do poniższego rozwiązania.
Rozwiązanie zagadki jest banalne. Gdy ściana zacznie się ruszać, May musi do niej podbiec i postawić przed nią klona (1).
Wystarczy teraz chwilę poczekać, a potem przeteleportować się na miejsce klona - sprawi to, że May znajdzie się po drugiej stronie. Tam może pociągnąć za dźwignię (2), która dezaktywuje pułapkę.
Podłoga obniży się, dzięki czemu przed bohaterami otworzy się kolejne przejście.
Następnie: It Takes Two - zagadka: wysuwane platformy i wbijanie gwoździ
Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja
Poprzednio: It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami