It Takes Two - rury pod wodą: dokręcanie śrub, obrotowy most
Uruchamianie fabryki cukierków.
W It Takes Two, w rozdziale Kula Śnieżna, dostajemy zadanie uruchomienia fabryki cukierków. Na tej stronie wyjaśniamy, jak rozwiązać zagadki związane z tym zadaniem.
Na tej stronie:
Dokręcanie śrub
Płynąc wzdłuż jednego z rurociągów, trafimy do sporej lokacji z wielką rybą. Naszym celem tutaj jest dokręcić trzy śruby (1) na rurze. Aby to zrobić, Cody i May muszą znaleźć o podnieść magnesami klucz (2). Powinien leżeć w pobliżu jednej ze śrub.
Po przyciągnięciu klucza do śruby gra automatycznie go na nią nałoży. Bohaterowie muszą wówczas chwycić obie strony klucza i wspólnie kręcić nim zgodnie z ruchem wskazówek zegara (3). Po dokręceniu, śruba podświetli się na zielono (4).
Trzeba jednaki uważać, ponieważ krążąca po lokacji ryba (5) jest pułapką. Jeśli znajdziemy się w jej świetle (6), stworzenie zaatakuje, próbując pożreć graczy.
Po dokręceniu wszystkich trzech śrub uruchomi się przerywnik filmowy, oznaczający uruchomienie maszyny.
Obrotowy most
Podążając śladem kolejnego rurociągu, trafimy do lokacji ze szklaną sferą (7) i mostem w środku. Jest to zadanie wymagające koordynacji obu graczy.
Najpierw May musi wpuścić partnera do środka sfery, podnosząc drzwi magnesem (8). Kiedy Cody wejdzie do środka, May chwyta kraniec mostu magnesem (9) i ustawia go tak, by drugi gracz mógł wejść na kładkę.
Gracz kierujący May musi pływając dookoła sfery, obracać swoim magnesem most. Pierwszym krokiem jest umożliwienie Cody'emu stanięcie w bezpiecznej strefie (10) po lewej stronie od wejścia do sfery.
Gdy Cody się już tam znajdzie, May musi obrócić most na drugą stronę (11). W ten sposób będzie mogła łatwiej manipulować nim w pionie.
Po obróceniu kładki, May pozwala partnerowi na nią wskoczyć. Następnie, płynąc w dół sfery, May unosi przeciwny kraniec mostu, a Cody wchodzi do wejścia powyżej (12).
Po wyjściu ze sfery, Cody musi już tylko wskoczyć na wystający z ziemi przycisk, uruchamiając kolejną maszynę.
Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja
Poprzednio: It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami