It Takes Two - sowa, wyrzutnia i winda: zagadka z czasem i klonami
Przewijanie czasu i teleportacja.
Kiedy rozwiążesz już zagadkę z orłem w rozdziale Zegar z kukułką w It Takes Two, czeka cię kolejna łamigłówka - z sową, wyrzutnią i windą. Na szczęście jej rozwiązanie jest szybkie i proste.
Cody musi najpierw przesunąć oś czasu drewnianej sowy maksymalnie w lewo, co sprawi, że platforma (1) się opuści. May musi teraz na nią stanąć.
Cody zwalnia obsługę czasu (kółkiem lub B na kontrolerze), a platforma wystrzeliwuje May na znajdującą się z przodu windę. Musi być ona w jak najniższej pozycji, aby mogła wspiąć się na pierwszy podest.
Manipulując czasem, Cody podnosi windę do góry, a May zostawia klona na „pierwszym piętrze” (2).
Cody opuszcza windę, a May teleportuje się w miejsce klona, dzięki czemu ląduje na „drugim piętrze” (3).
Po ponownym podniesieniu windy, wystarczy, że May pójdzie w prawo (4), a następnie za róg, a następnie aktywuje dźwignię.
Po interakcji z dźwignią - drewnianym ptakiem - bohaterowie mogą kontynuować podróż.
Następnie: It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami
Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja
Poprzednio: It Takes Two - kalejdoskop: łączenie kafelków, obrotowa wieża