Jade Raymond pomoże w pracach nad nową grą Star Wars od EA
Producentka Assassin's Creed będzie też współpracować z BioWare.
Jade Raymond, współtwórczyni serii Assassin's Creed, pomoże deweloperom z Visceral Games w pracach nad nową grą osadzoną w uniwersum Star Wars.
Raymond poinformowała, że obejmie dowodzenie nad nowym studiem Electronic Arts - Motive. Zespół będzie pracował nad własnym projektami i wspomagał deweloperów z innych firm związanych z EA.
Visceral Games tworzy grę akcji w świecie Gwiezdnych Wojen inspirowaną cyklem Uncharted oraz anulowaną produkcją Star Wars 1313. Główną projektantką jest Amy Hennig, była producentka z Naughty Dog.
„Znam Amy od lat i zawsze podziwiałam efekty jej pracy przy cyklu Uncharted. Bardzo się cieszę, że pierwszy większy projekt, przy którym pomagamy, ma Amy za dyrektora kreatywnego” - podkreśliła Jade Raymond.
„Szansa na współpracę z nią i zespołem Visceral, no i na kontakt z uniwersum Star Wars, to jedyne w swoim rodzaju przeżycie”.
Studio Visceral Games jest najbardziej znane dzięki serii Dead Space, choć jest także odpowiedzialne za ostatnią odsłonę cyklu Battlefield.
Raymond zapowiedziała również, że Motive będzie współpracować z BioWare - informuje. Możliwe, że chodzi o rozwój gry Mass Effect: Andromeda.
„Yanick Roy i BioWare Montreal robią naprawdę świeże, niesamowite rzeczy z nowym Mass Effectem. To oczywiste, że jest tam mnóstwo utalentowanych ludzi, z którymi można pracować” - zaznaczyła producentka.
Raymond pełniła rolę producenta pierwszej odsłony Assassin's Creed. Była głównym producentem Assassin's Creed 2, Watch Dogs i Splinter Cell Blacklist. W 2009 roku otworzyła oddział Ubisoft w Toronto. W październiku ubiegłego roku opuściła firmę.