Skip to main content

Jade Raymond przygotowała wstępny projekt nowej części Splinter Cell

Kiedy była zatrudniona w firmie Ubisoft.

Jade Raymond do niedawna była członkinią EA, a wcześniej Ubisoftu. Okazuje się, że gdy była zatrudniona we francuskiej firmie, opracowała wstępny projekt nowej części Splinter Cell.

W wideo wywiadzie udzielonym serwisowi GameReactor deweloperka ujawniła, że przygotowywała nową odsłonę cyklu skradanek o przygodach Sama Fishera. Koncept nie został jednak wykorzystany.

- Istnieje projekt, nad którym pracowaliśmy i chcieliśmy przekuć w grę, ale od kiedy nie jestem zatrudniona w Ubisofcie, nie mogę o nim mówić. Nie wiem też, kto chciałby się nim teraz podzielić - oznajmiła Raymond.

Ostatnia odsłona Splinter Cell ukazała się ponad pięć lat temu

Ostatnią częścią Splinter Cell było wydane w 2013 roku Blacklist. Od ponad pięciu lat seria nie doczekała się kontynuacji, ale regularnie pojawiają się plotki o nowej grze - przykładowo kolejna odsłona w marcu trafiła do oferty kanadyjskiego oddziału sklepu Amazon.

Ubisoft wielokrotnie zapewniał, że nie zrezygnował z rozwoju cyklu, choć firmie brakuje „odpowiednich zasobów” na stworzenie następnej produkcji. Co ciekawe, jakiś czas temu związane z serią treści znalazły się w Ghost Recon Wildlands.

Jade Raymond była szefową studia EA Motive, które pomagało w pracach nad grą w uniwersum „Gwiezdnych wojen” od Visceral Games. Zespół zaangażowany był również w powstanie strzelanki Star Wars Battlefront 2. W przeszłości kobieta była zaś producentką Assassin's Creed.

Zobacz także