Jeszcze więcej animacji w świecie gier. Secret Level doczeka się drugiego sezonu
Amazon zamówił kontynuację serialu.
Secret Level, czyli antologia krótkometrażówek na bazie znanych marek gier, najwyraźniej bardzo spodobała się widzom - projekt odniósł na tyle duży sukces, że Amazon zdecydował się zamówić drugi sezon produkcji.
Jak informuje serwis Variety, przedstawiciele Amazona pochwalili się, że Secret Level było najchętniej oglądanym serialem animowanym na platformie w ciągu pierwszego tygodnia od premiery. Niestety nie poznaliśmy dokładnych liczb, ale niezależne szacunki firmy Luminate mówią o nawet 1,4 milionach wyświetleń w samych Stanach Zjednoczonych.
Nie wiadomo także na ten moment, kiedy można by się spodziewać premiery drugiego sezonu, ani jakie gry tym razem staną się inspiracją dla powstania odcinków serialu - takie informacje zapewne podane zostaną, kiedy produkcja drugiego sezonu ruszy pełną parą. Co jednak z dużą pewnością się nie zmieni to to, że za animację dalej odpowiadać będzie ekipa wytwórni Blur Studio, a Tim Miller pozostanie na stanowisku producenta wykonawczego.
Przypomnijmy, że w pierwszym sezonie Secret Level zobaczyliśmy odcinki inspirowane m.in. markami Unreal Tournament, Spelunky, Warhammer 40k, Pac-Man, Armored Core oraz Dungeons and Dragons. Pierwsza pula odcinków trafiła na platformę Amazon Prime Video 10 grudnia, natomiast reszta zadebiutowała wczoraj.
Serial to jednak nie tylko głośne marki świata gier, ale także głośne nazwiska. Postaciom z pierwszego sezonu głosu użyczyli m.in. Arnold Schwarzenegger wraz z synem Patrickiem, Keanu Reeves, Kevin Hart, Laura Bailey czy Emily Swallow. Wspomniany wyżej producent wykonawczy Tim Miller ma natomiast na swoim koncie reżyserię Terminator: Mroczne Przeznaczenie czy pierwszego filmu o Deadpoolu. Dużym sukcesem okazała się także jego animowana produkcja tworzona razem z Netflixem, czyli Miłość, Śmierć i Roboty.