Skip to main content

John McClane ze "Szklanej pułapki" trafi do Warzone - sugerują twórcy

Jupikajej.

Kilka dni temu fani CoD Warzone odkryli, że do gry prawdopodobnie trafi postać Rambo. Teraz twórcy sugerują także wprowadzenie bohatera „Szklanej pułapki”.

Na oficjalnym profilu battle royale na Twitterze umieszczono grafikę z reklamą usługi Nakatomi Duct Cleaning - czyszczenia szybów wentylacyjnych. To właśnie do Nakatomi należał wieżowiec, w którym rozgrywa się akcja kultowego filmu z Brucem Willisem.

Czołgający się w szybach wentylacyjnych John McClane to charakterystyczny element hitu, podobnie jak odzywka „Yippee ki yay” („Jupikajej” w polskiej wersji), która też znalazła się na grafice wybranej przez twórców.

Co więcej, gdy odwiedzimy stronę internetową fikcyjnej firmy, zobaczymy rozszerzoną wersję reklamy.

„Nasz światowej klasy zespół ma doświadczenie w przeciskaniu się przez najmniejsze szyby wentylacyjne, znajdowaniu źródeł wszystkich problemów i usuwaniu ich, jeden po drugim. Skontaktuj się z nami w związku z wszelkimi potrzebami w Werdańsku i zapytaj o świąteczne zniżki” - nawiązanie do świąt Bożego Narodzenia to także odniesienie do „Szklanej pułapki”. Akcja filmu rozgrywa się w wigilię.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy twórcy Call of Duty Warzone oficjalnie zapowiedzą wprowadzenie McClane'a do gry. Można się domyślać, że trafi on do wewnętrznego sklepu z mikropłatnościami razem ze wspomnianym wcześniej Johnem Rambo.

Zobacz także