Skip to main content

Just Cause 3 - Przejmowanie miast: Bellevia, Vista Fonte, Agro, Agro Nove

Jak przejąć niewielkie miasteczka w prowincji Prima.

Miejscowość Bellevia odnajdziesz we współrzędnych 43.848 / 43.449. Jest to nieduże miasto ze sporą ilością obiektów chaosu. Wiele z nich znajduje się jednak na terenie posterunku policji, który razem z pomnikiem wodza zaznaczyliśmy na poniższym obrazku.

Posterunek policji i pomnik Di Ravello w mieście Bellevia

Do zepsucia masz tutaj dwa bilbordy, generator, dwa talerze satelitarne, trzy szczekaczki, pomnik, transformator, dwa zbiorniki paliwa i wieżę ciśnień. W międzyczasie będziesz musiał także pokonać kapitana, który prawdopodobnie będzie biegał po ulicach miasta. Potrzebujesz użyć na niego nieco więcej ołowiu, niż na standardowych przeciwników.

Jeśli kapitan nie pojawi się od razu, musisz wykonać po prostu więcej zniszczeń i gdy ktoś z przeciwników będzie próbował wezwać posiłki, pozwól mu na to. Dzięki temu szybciej osiągniesz większy poziom zadymy, co spowoduje pojawienie się kapitana.

Oprócz tych szczegółów Bellevia nie jest wyróżniającym się w żaden sposób miasteczkiem. W zasięgu wzroku w centrum odnajdziesz wszystkie szczekaczki, a bilbordy - klasycznie już - zlokalizujesz na wjeździe do miasta. W posterunku policji z kolei w dwóch miejscach możesz wezwać rebeliantów poprzez aktywowanie bram placówki.

Co odblokujesz po przejęciu miasta Bellevia?

  • Garaż w wyzwolonej miejscowości
  • Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy

Vista Fonte

Do przejęcia sąsiadującego z Bellevia miasta będziesz musiał zniszczyć pomnik, talerz satelitarny, generator, trzy bilbordy, dwa zbiorniki paliwa i trzy szczekaczki. Standardowym zadaniem będzie także wezwanie rebeliantów w posterunku policji (zaledwie jedna brama do aktywowania) i otworzenie trzech cel więziennych.

W Vista Fonte musisz także wyłączyć system nasłuchowy, składający się aż z sześciu elementów. Aby podejść do tego zadania, musisz w danym momencie znajdować się poza zainteresowaniem żołnierzy Di Ravello, zatem zajmij się tym albo na samym początku przejmowania miasta, albo na końcu.

Rozpocznij od skanera nasłuchowego we współrzędnych 43.761 / 41.532. Później spójrz w prawo, w kierunku najwyższego w okolicy bloku. Dostań się na jego dach, gdzie znajduje się drugi skaner. Z tego miejsca będziesz miał także świetny widok na pozostałe skanery. Szybkość jest tutaj dość mocno kluczowa, gdyż na wszystkie manewry masz jedną minutę i dwadzieścia sekund.

Co odblokujesz po przejęciu miasta Bellevia?

  • Garaż w wyzwolonej miejscowości
  • Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy
  • Agro

    Choć nazwa tej małej miejscowości wskazywałaby raczej na wieś, tak naprawdę jest miniaturowym miasteczkiem, które odnajdziesz we współrzędnych 43.930 / 40.653. Do zniszczenia jest tutaj projektor, pomnik, dwa transformatory, trzy szczekaczki, dwa zbiorniki paliwa i nietypowo, bo aż cztery bilbordy.

    Po zniszczeniu wszystkich obiektów chaosu musisz także przejąć posterunek policji, gdzie wezwiesz rebeliantów na pomoc, aktywując dwie bramy. Na samym końcu musisz także wywiesić flagę, jak w przypadku przejęcia każdej miejscowości w grze.

    Co odblokujesz po przejęciu miasta Bellevia?

    • Garaż w wyzwolonej miejscowości

    Agro Nove

    Znajdująca się po sąsiedzku do powyżej opisanego miasteczka miejscowość, o współrzędnych 43.733 / 40.118. Do zniszczenia są tutaj wieża ciśnień, pomnik, furgonetka propagandowa przemierzająca ulice, generator, dwa bilbordy i cztery szczekaczki, a także posterunek do przejęcia. Jeżeli chodzi o ten ostatni, powinieneś wezwać tam tylko jedną turę posiłków.

    Furgonetkę propagandową zniszcz w dowolny sposób

    Furgonetki propagandowej szukaj na ulicach miasteczka. Jest charakterystyczna, biało-zielono-czerwona i łatwo ją rozpoznać bo treściach propagandowych odtwarzanych przez głośniki.

    Co odblokujesz po przejęciu miasta Bellevia?

    • Garaż w wyzwolonej miejscowości
    • Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy

    Powrót do spisu treści: Just Cause 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik, opis przejścia i wszystkie sekrety

    Zobacz także