Just Cause 3 - Przejmowanie: Vico Maquerello, Ponere, Vico Platessa i Gamba, Cinta, Soliana
Jak przejąć miasta w krainie Insula Dracon.
Vico Maquerello to niewielka wioska, w której musisz poczynić drobne zniszczenia. Do rozwalenia jest zaledwie jeden bilbord, jedna szczekaczka oraz pomnik wodza. Poniższy obrazek ułatwi ci lokalizację wszystkich punktów strategicznych. Po ich zniszczeniu musisz także wywiesić flagę we wskazanym przez znacznik miejscu.
Co odblokujesz po przejęciu miasta?
- Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy
Miasteczko Ponere
W przypadku Ponere, miasteczka położonego nieopodal opisanej powyżej miejscowości, nie będzie aż tak łatwo, choć nie jest to też najtrudniejsze do zdobycia miasto.
Musisz przejąć tam posterunek policji wzywając posiłki i uwalniając rebeliantów z cel, a także zniszczyć dwa bilbordy, tyle samo zbiorników paliwa, projektor, talerz satelitarny, dwie szczekaczki, pomnik wodza, sterowanie podstacji i dwa transformatory.
Elementami, które powinny przyciągnąć twoją uwagę to fakt, że posterunek policji jest dość duży i walcząc w jego środku warto chować się za różnymi osłonami, a także wykorzystywać czerwone obiekty chaosu. Po ich zniszczeniu każdy wybucha, raniąc przy tym lub zabijając przeciwników.
Pomnik Di Ravello jest tym razem usytuowany nie w centrum, ale w punkcie widokowym nad urwiskiem, znajduje się jednak na podwyższeniu, więc nie trudno go zauważyć, zwłaszcza z góry. Większość pozostałych obiektów znajduje się na terenie posterunku policji, oprócz szczekaczek i bilbordów.
Co odblokujesz po przejęciu miasta?
- Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy
Wioski: Vico Platessa i Vico Gamba
Posiadając wyrzutnię rakiet, granatnik, a nawet zaledwie mocniejszy karabin, możesz przejąć te wioski w pół minuty, przy odrobinie szczęścia, oczywiście.
Wystarczy, że dotrzesz do współrzędnych 42.643 / 35.091 lub 41.769 / 35.150 na spadochronie, a następnie zniszczysz dwie szczekaczki i bilbord. Wszystkie są widoczne z góry. Po dokonanych zniszczeniach wywieś flagę, a miejscowość opanują rebelianci.
Istnieje ryzyko, że wpadniesz w ogień krzyżowy nieprzyjaciół. Jako że wioski są niepozorne, ale mają sporo zakamarków, nie zawsze łatwo zlokalizujesz pozycje potencjalnego wroga. Dlatego jeszcze mocniej zachęcamy, aby spróbować przejąć te miejscowości z powietrza, nie tylko korzystając ze spadochronu.
Użycie śmigłowca bojowego będzie tutaj wskazane, gdyż wioski nie posiadają obrony przeciwlotniczej. Jeżeli chcesz poczuć się bezpieczniej, a nie przepadasz za pojazdami latającymi, użyj po prostu czołgu, który zwiększy twoje poczucie bezpieczeństwa bez powstania lęku wysokości.
Miasteczko: Cinta
Miasteczko znajduje się we współrzędnych 42.182 / 37.550. Do zniszczenia są tam trzy bilbordy, przejęcie posterunku policji, dwa zbiorniki paliwa, generator, projektor, talerz satelitarny, dwie szczekaczki i dezaktywacja systemu nasłuchowego. Jeżeli chodzi o ten ostatni, masz na niego bardzo dużo czasu i składa się zaledwie z trzech punktów.
Jeżeli chodzi o posterunek policji, musisz tam odblokować jedną bramę, wzywając tym samym posiłki, a także otworzyć trzy cele. Właśnie do tego punktu proponujemy wcześniejsze wezwanie posiłków.
Co odblokujesz po przejęciu miasta?
- Garaż
Miasteczko: Soliana
Kolejne niewielkie miasteczko znajdujące się we współrzędnych 43.410 / 37.046. Obiekty chaosu są tutaj bardzo standardowe, zaś w posterunku policji będziesz musiał wezwać dwa razy rebeliantów.
Jest tu także ruchoma część do zniszczenia, mianowicie furgonetka propagandowa. Przechadzając się po ulicach miasta nasłuchuj głośników i rozglądaj się za kolorowym, zielono-biało-czerwonym samochodem, który powinieneś zniszczyć.
Co odblokujesz po przejęciu miasta?
- Garaż
- Wyzwania różnego typu w najbliższej okolicy
Powrót do spisu treści: Just Cause 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik, opis przejścia i wszystkie sekrety