Kampania Call of Duty Modern Warfare 2 wymaga stałego połączenia z siecią
Gracze nie są zadowoleni.
Call of Duty: Modern Warfare 2 jest kolejną odsłoną serii, która wymaga stałego połączenia z siecią na PC nawet podczas samotnej rozgrywki w kampanii fabularnej. Gracze nie są zadowoleni.
Sytuacja nie będzie do końca nowością, ponieważ powraca wraz z każdą kolejną odsłoną, odkąd wersje na komputery osobiste zaczęły być dystrybuowane w aplikacji Battle.net. Nie zmniejsza to jednak zaskoczenia i rozczarowania.
„Płacimy pełną cenę za coś, czego nie włączymy offline, czego w zasadzie nie posiadamy na własność” - skarży się niejaki „DovahBornKing” w serwisie Reddit. „Jeśli serwery Activision padną, zostaje nam przycisk do papieru o wadze 125 GB”.
„Pamiętam, że to był duży problem w Black Ops 3. Jeśli traciliśmy połączenie, wykopywało nas z kampanii, bez punktów zapisu” - dodaje „Weavel”, któremu szybko uświadomiono, że w przypadku tej produkcji celem była rozgrywka w kooperacji, więc takie podejście może po części wytłumaczyć.
„Ale to jest Modern Warfare 2, które zaprojektowano z myślą o pojedynczym graczu, więc wymóg połączenia sieciowego nie powinien obowiązywać” - zgadza się inny z użytkowników.
Jest też inny problem. „Chciałbym wiedzieć, dlaczego zabezpieczenia przeciwko oszustom włączają się w kampanii. Gra nie funkcjonuje przez to natywnie na Steam Decku, ponieważ Ricochet nie działa na Linuksie” - dodaje jeden z graczy.