Skip to main content

Kampania marketingowa Cyberpunk 2077 nie będzie „ekspresowa”

Premiera najwcześniej w 2019 roku?

W trakcie zorganizowanego dzisiaj spotkania z inwestorami przedstawiciele firmy CD Projekt ujawnili, że planowana kampania marketingowa gry Cyberpunk 2077 nie będzie „ekspresowa”.

Prezes polskiej spółki - Adam Kiciński - wyjaśnił, że związane z powstającą produkcją działania reklamowe potrwają dłużej niż „kilka miesięcy” (dzięki, PAP). Jeżeli więc twórcy pokażą tytuł na najbliższych E3, niewykluczone, że najwcześniej ukaże się w 2019 roku.

Warto zaznaczyć, że nadal oficjalnie nie wiadomo, czy Cyberpunk 2077 pojawi się na czerwcowym wydarzeniu. Nieoficjalne doniesienia sugerują jednak, że CD Projekt Red w Los Angeles przedstawi zwiastun i gameplay z RPG-a.

Szczegóły na temat samego projektu nie są znane. Z umieszczonych przez deweloperów ogłoszeń o pracę wynika, że w grze pojawią się towarzysze sterowani przez sztuczną inteligencję. Poza tym akcja zostanie ponoć ukazana w widoku z oczu postaci.

Zobacz na YouTube

CD Projekt jednocześnie obiecał, że więcej szczegółów na temat zmian do karcianki Gwint zaprezentuje w lipcu, a więc po zakończeniu E3. Celem opracowywanych w ramach inicjatywy Homecoming modyfikacji jest udoskonalenie produkcji.

Grupa przedstawiła też wyniki finansowe za pierwszy kwartał bieżącego roku. W omawianym okresie osiągnęła 22,89 miliona złotych zysków (dwanaście miesięcy wcześniej - 45,26 miliona złotych) i 75,44 milionów złotych przychodów (poprzednio: 99,34 milionów złotych).

Powodem gorszych rezultatów jest oczywiście brak większego tytułu wydanego przez firmę. Najwięcej gotówki dla spółki generują Wiedźmin 3: Dziki Gon z dwoma rozszerzeniami oraz transakcje cyfrowe w Gwincie.

CD Projekt dysponuje łącznie 662 milionami złotych. Wspomnianą kwotę posiada w formie środków pieniężnych i ekwiwalentów środków pieniężnych, a także lokat bankowych powyżej trzech miesięcy.

Zobacz także