Kampanię fabularną w Titanfall można ukończyć bez jednego wystrzału
W niecałe dwie godziny.
Przeciwnikom rozwiązań siłowych i przemocy z pewnością do gustu przypadnie kampania fabularna w strzelance Titanfall, którą ukończyć można bez jednego wystrzału.
Poszczególne misje w produkcji Respawn Entertainment opowiadają historię o walce korporacji IMC z Rebeliantami, ale całość i tak toczy się na mapach sieciowych, z innymi graczami po obu stronach konfliktu. Co jednak najważniejsze, nie ma znaczenia czy wygramy - i tak przejdziemy do następnego zadania.
Tak rozwiązana struktura kampanii pozwala odprężyć się na tyłach mapy, podziwiać tekstury i cierpliwie czekać na dalszy rozwój wypadków, co udowodnił w poniższym materiale wideo użytkownik serwisu YouTube o pseudonimie „tonythesuperperson” (dzięki, CVG).
„Deweloperzy z Respawn zmarnowali potencjał wieloosobowej kampanii, której w zaproponowanym przez nich kształcie tak naprawdę mogłoby w grze nie być. Jedyny powód, by wziąć w niej udział, to odblokowanie możliwości modyfikacji dwóch rodzajów tytanów” - zauważył już Mateusz w recenzji.