ArcheBlade - sieciowa bijatyka na Unreal Engine 3 w Kickstarterze
Premiera darmowej gry w marcu przyszłego roku.
Twórcy ArcheBlade, gry opartej na powieści o tym samym tytule, rozpoczęli zbiórkę pieniędzy w serwisie Kickstarter. Koreańskie studio CodeBrush Games liczy na co najmniej 100 tys. dolarów.
Premierę zaplanowano na marzec 2013 roku, w systemie dystrybucji cyfrowej Steam. Gracze biorący udział w zbiórce pieniędzy otrzymają wcześniejszy dostęp do wersji beta - już na początku przyszłego roku.
ArcheBlade to sieciowa bijatyka, nastawiona na dynamiczną akcję. Gracz będzie mógł wybrać jedną z dziesięciu postaci. Twórcy obiecują rozszerzenie tego grona w przyszłości. Każda z postaci otrzyma dostęp do arsenału broni, zawierającego między innymi miecze, młoty bojowe czy broń palną.
Gra ma być łatwa w obsłudze - do sterowania wystarczy 9 klawiszy i myszka. Jednocześnie system walki będzie rozbudowany i wzbogacony o system combosów i ciosy specjalne. Jak przystało na grę sieciową, w ArcheBlade ma znaleźć się kilka trybów rozgrywki, z klasycznym Deathmatchem czy Capture the Flag na czele.
Za prace nad grą odpowiada studio CodeBrush Games, założone specjalnie na potrzeby projektu ArcheBlade. Firma liczy obecnie 12 pracowników, którzy tworzą tytuł w oparciu o Unreal Engine 3, silnik, który wcześniej napędzał np. serię Gears of War.
Gra będzie rozprowadzana bez dodatkowych opłat.