Kickstarter: izometryczna strategia All Walls Must Fall w stylu noir
Berlin, rok 2089.
Na Kickstarterze rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na All Walls Must Fall: izometryczną, szpiegowską strategię taktyczną w klimatach filmów noir, z akcją w Berlinie w 2089 roku.
Za prace odpowiada niemieckie studio Inbetween Games, założone przez czwórkę byłych pracowników Yager Development, twórców Spec Ops: The Line oraz anulowanego Dead Island 2.
W All Walls Must Fall akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, kontrolując grupę tajnych agentów, korzystających z podróży w czasie, skradania i nieco bardziej konwencjonalnej walki. Nie zabraknie także hakowania lub prób oczarowania przeciwników w dialogach.
„Powstrzymaj nuklearną zagładę. Zniszcz Mur. Kochaj, zabijaj i miksuj rzeczywistość, eksplorując znaczenie wolności w opowieści nawiązującej do współczesnych problemów” - czytamy w oficjalnym opisie.
Założenia są proste: grupa agentów kontrolujących czas przechodzi w kółko przez wydarzenia jednej nocy w Berlinie. Za pomocą aktywnej pauzy możemy planować kolejne posunięcia, by wykonać misję.
Poziomy są generowane proceduralnie, co zapewni świeże wrażenia przy każdym starcie kampanii. Twórcy zapewniają jednak, że nie zabraknie „ręcznie” tworzonych elementów czy przerywników.
Całość przypomina nieco połączenie Jagged Alliance, X-COM, Shadowrun oraz Syndicate. Inbetween Games jako inspiracje wymienia dodatkowo The Banner Saga, Braid, Superhot oraz Crypt of the Necrodancer.
Celem na Kickstarterze jest stosunkowo skromne 15 tysięcy euro. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wersja testowa powinna zadebiutować na PC (Windows, Mac, Linux) w maju obecnego roku, z premierą na Steamie wkrótce później, w programie Early Access.