Kickstarter: rusza zbiórka pieniędzy na Pantheon: Rise of the Fallen
AKTUALIZACJA: Prace będą kontynuowane pomimo nieudanej kampanii.
Aktualizacja (14.04.2014): Zbiórka pieniędzy na rzecz Pantheon: Rise of the Fallen zakończyła się niepowodzeniem w lutym tego roku. Kilka dni temu twórcy ujawnili swoje plany na przyszłość.
Deweloperzy zapowiadają, że zamierzają kontynuować prace, jednak w znacznie wolniejszym tempie, „do czasu pozyskania dodatkowych środków. Nie możemy zagwarantować wypłat członkom zespołu, więc będą musieli spędzić więcej czasu na innych zajęciach, by opłacić rachunki” - napisano na oficjalnej stronie.
„Gdy tylko uda nam się zagwarantować kolejny etap finansowania, będziemy mogli przenieść się do biura i drastycznie zwiększyć prędkość produkcji.”
Datki na rzecz Pantheon: Rise of the Fallen zbierane są obecnie na oficjalnej stronie.
*
Oryginalna wiadomość (14.01.2014): Zgodnie z obietnicami z początku stycznia, Brad McQuaid rozpoczął na Kickstarterze zbiórkę pieniędzy na projekt nowego MMO - Pantheon: Rise of the Fallen.
McQuaid - w przeszłości jeden z głównych projektantów popularnego Everquest - oraz sformowane przez niego studio Visionary Realms planuje produkcję gry w świecie fantasy, a na prace potrzebuje 800 tys. dol.
Deweloperzy zapowiadają „koncentrację na rozwoju postaci”, ciekawy świat oraz współpracę w drużynie. Akcja rozgrywa się w otwartym świecie, z nieliniową fabułą. W planach jest także rozbudowany system walki, gdzie gracze będą odpowiadać na poczynania postaci niezależnych, blokując, przemieszczając się i wykonując uniki.
Podobnie jak i w innych produkcjach tego typu, nie zabraknie masy umiejętności, ekwipunku, doświadczenia do zdobycia i rozbudowanej historii świata.
Wśród celów rozszerzonych znaleźć można kolejne klasy postaci (łowca za 1 mln, mnich za 4,7 mln), rasy (gnomy za 1,2 mln, jaszczury za 4,1 mln), system tworzenia własnych przedmiotów (2,5 mln) czy kolejne krainy do eksploracji.
Zbiórka zakończy się 22 lutego. Jeśli wszystko pójdzie po myśli twórców, gra ukaże się w 2017 roku, na PC i Maca.