Skip to main content

Kickstarter: ruszyła zbiórka pieniędzy na polską strzelankę Superhot

AKTUALIZACJA: Gra sfinansowana.

Aktualizacja (15.05.2014): Mniej niż 24 godziny wystarczyły, by polska strzelanka Superhot osiągnęła na Kickstarterze zakładany poziom 100 tysięcy dolarów.

Twórcy ze studia Blue Brick ogłosili kilka celów rozszerzonych, które postarają się osiągnąć przez następne 30 dni, pozostałe do zakończenia kampanii.

Przy 120 tys. dol. deweloperzy zatrudnią dodatkowego pracownika, który pomoże w przygotowaniu lepszych animacji. 150 tys. oznacza tryb „Speedrun Mode”, przeznaczony dla osób zainteresowanych jak najszybszym ukończeniem gry, a za 200 tys. uda się wprowadzić opcję oglądania powtórek najlepszych akcji.

„Wersje konsolowe zostawiamy sobie na po premierze - na razie jesteśmy skupieni na wydaniu gry na platformach PC, Mac i Linux, bo chcemy uniknąć problemów z przesuwaniem daty debiutu przez procesy certyfikacji” - dodaje przedstawiciel studia w rozmowie z Eurogamerem.

*

Oryginalna wiadomość (14.05.2014): Nietypowa strzelanka logiczna Superhot od polskiego studia Blue Brick przebojem wdarła się do świata gier we wrześniu ubiegłego roku. Twórcy już wtedy zapowiadali rozpoczęcie kampanii na Kickstarterze - zbiórka właśnie wystartowała.

Deweloperzy potrzebują 100 tysięcy dolarów na dokończenie prac. Do zespołu dołączył grafik oraz dyrektor artystyczny. Efekty ich pracy można zobaczyć na screenach poniżej. Widać wyraźnie, że poprawie uległo cieniowanie i modele postaci - minimalistyczna stylistyka ma pozostać jednak niezmieniona.

Projekt powstał w ramach imprezy 7DPFS, gdzie twórcy z całego świata mają 7 dni na zaprojektowanie i stworzenie prostej strzelanki. Koncept sprawdzić można za darmo, z poziomu przeglądarki, na stronie gry. Wkrótce po publikacji dema, tytuł został zaakceptowany w programie Steam Greenlight, zdobywając wymaganą liczbę głosów w rekordowe dwa dni.

Pomysł jest prosty: czas w grze płynie jedynie gdy się poruszamy. Akcję obserwujemy oczywiście z perspektywy pierwszej osoby, a całość przedstawiono w minimalistycznej, białej oprawie graficznej, z czerwonymi akcentami.

W pełnej wersji znajdziemy więcej broni, poziomów, wrogów i trybów rozgrywki, a nawet wsparcie dla Oculus Rift. Premierę zaplanowano wstępnie na czerwiec 2015 roku, na PC, Maca i Linux. Wpłata 14 dol. (ok. 43 zł) oznacza kopię gry po debiucie, a za 40 dol. (ok. 120 zł) przystąpimy wcześniej do testów wersji beta.

Zobacz na YouTube

Zobacz także