Kilkanaście minut gameplayu z logicznego Reset
Współpraca z samym sobą.
Studio Theory Interactive opublikowało trwający trzynaście minut fragment gameplayu z nietypowej gry logicznej Reset.
Nagranie zarejestrowano na komputerze wyposażonym w siedmioletni procesor Intel Core i7 860 oraz dwu i pół letnią kartę graficzną GeForce GTX 980. Wymagania sprzętowe tytułu nie powinny być więc wysokie.
W produkcji wcielimy się w robota dysponującego zdolnością manipulowania czasem. Podczas zabawy musimy pomóc samemu sobie - tyle że z przyszłości - w pokonaniu różnych przeszkód.
Udostępniony przez twórców film pokazuje właśnie przykład współpracy między różnymi wcieleniami bohatera (maksymalnie czterema). Wykonujemy określone czynności, a później cofamy się o kilka minut, by przejąć kontrolę nad inną kopią maszyny.
Kluczem jest synchronizacja działań różnych wersji robota. Przykładem jest moment, kiedy najpierw schodzimy pod wodę, by podłączyć kabel zasilający, a następnie przenosimy się w czasie w celu włączenia wajchy, gdy prąd zacznie płynąć.
Tempo zabawy - przynajmniej w przygotowanym materiale - jest dosyć spokojne i powolne. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Uwagę zwraca imponująca - jak na projekt niezależny - oprawa graficzna.
Grę przygotowuje dwuosobowy zespół, choć prace trwają już od kilku lat. Początkowo tytuł miał ukazać się w 2014 roku, ale premierę wielokrotnie przekładano. Ostatnio produkcja miała zadebiutować 20 grudnia, ale w ostatniej chwili ogłoszono kolejne opóźnienie.
Nie wiadomo, kiedy teraz Reset ujrzy światło dzienne. Pewnym jest, że zawita na PC.