Skip to main content

Kingdom Come Deliverance - Jeśli nie siłą pięści

Misja główna: wcielamy się do „naganiaczy”.

Aktywacja tego zadania następuje automatycznie, tuż po zakończeniu poprzedniej misji głównego wątku fabularnego, czyli Nie wszystko złoto. Co ciekawe, zadanie to można zakończyć na trzy różne sposoby, ale poniżej prezentujemy te, które z perspektywy ekonomicznej (zarobione grosze) jest najatrakcyjniejsze.

Skoncentruj się na znaczniku misji „A”, który poprowadzi cię do sazawskiego wójta. W rozmowie z nim zapytaj o bandytów - możesz wesprzeć się na przykład retoryką, ale niezależnie od jej wyniku powinieneś dowiedzieć się kluczowych informacji. Dopytaj wójta Sazawy o wszystkie możliwe szczegóły, korzystając z każdej opcji dialogowej.

Trop prowadzi na południowo-zachodnie krańce miejscowości, gdzie mieszka i pracuje miejscowy garbarz. Udajemy się tam zatem i rozmawiamy z mężczyzną (1). W ciągu dnia powinieneś go znaleźć bez problemu na podwórzu jego gospodarstwa. Zapytaj o szczegóły twojej misji. Nie jest istotne jak poprowadzisz rozmowę, gdyż i tak dowiesz się o wszystkim istotnym.

Odniesienia do oznaczeń znajdziesz w tekście.

Teraz udaj się do miejsca (2) widocznego na powyższym obrazku, nieopodal gospodarstwa garbarza. Musisz poczekać do godziny 19:00 lub przyspieszyć czas. Dopiero wtedy przy prowizorycznej arenie pojawi się pięciu mężczyzn. Na początku porozmawiaj z osobą posługującą się pseudonimem Ostry (3).

Walka na pięści nie będzie należeć do najtrudniejszych.

Porusz z nim wszystkie możliwe wątki, zwłaszcza o garbarzu. Jeśli skorzystasz z opcji retoryki, przegonisz awanturników na kilka dni, a następnie będziesz mógł porozmawiać z garbarzem. Otrzymasz dzięki temu 95 groszy, z którymi wróć do Ostrego. Możesz podzielić się z nim pieniędzmi lub zatrzymać większość dla siebie.

Bez względu na to, co zrobisz, będziesz musiał wrócić tutaj za 2-3 dni, również po godzinie 19:00. Dopiero wtedy awanturnicy pojawią się tu z powrotem. Teraz musisz pokonać na pięści (4) wszystkich awanturników, ale na sam koniec pozostawiając Ostrego. Pod żadnym pozorem nie ograbiaj nieprzytomnych mężczyzn, gdyż okoliczni strażnicy zostaną o tym poinformowani.



Po udanej walce porozmawiaj z Ostrym, dzięki czemu dowiesz się, gdzie spotykają się werbownicy. Udaj się zatem do miejscowego kościoła. W środku wykonaj interakcję przed ołtarzem, aby rozpocząć modlitwę i uruchomić scenę przerywnikową. Po jej zakończeniu dopytaj o twoje kolejne zadanie, po czym misja zakończy się.

Zobacz także