Kingdom Come: Deliverance niemal ukończone
Zostały błędy do usunięcia.
Kingdom Come: Deliverance debiutowało na Kickstarterze jeszcze na początku 2014 roku, lecz wszystko wskazuje na to, że na premierę nie będziemy musieli czekać już dużo dłużej, choć nie podano dokładnej daty wydania.
Deweloperzy poinformowali za to w najnowszym materiale wideo, że nie dodają już do gry niczego nowego. Gotowe są wszystkie systemy rozgrywki i około 80 zadań. Wycięto jedną z linii fabularnych - z kobietą w roli głównej - do późniejszego udostępnienia jako DLC (lub za darmo, dla wspierających finansowo).
- Mamy już wszystkie funkcje gry - zapewnia dyrektor kreatywny Daniel Vávra. - Gotowy jest cały świat, wszystkie zadania i większość obiektów. Jak można oczekiwać, po spięciu tego w całość wszystko się zepsuło i musimy to teraz naprawić.
Deweloper mówi o pozostałych do wykonania pracach. Usunięto już podobno 10 tysięcy błędów, lecz na wyeliminowanie czekają kolejne 4 tys. problemów i przeróżnych usterek. W czasie testów zapewne pojawią się kolejne, ponieważ na sprawdzenie czeka między innymi scenariusz dłuższy od „Starego Testamentu” i 3,5 godziny przerywników.
Inne zajęcia twórców Kingdom Come: Deliverance to przygotowanie konwersji PS4 i Xbox One, ale Vávra zapewnia, że te prace nie wpłyną negatywnie na wersję PC.
- Gracze na PC zazwyczaj boją się, że porty konsolowe mają zły wpływ na odsłonę na komputery osobiste, ale nie w naszym przypadku - mówi dyrektor. - Wersje konsolowe zmuszają nas do skupienia się na optymalizacji, a te wysiłki przełożoną się na lepsze działanie gry na wszystkich platformach, w tym na PC.
Poniżej znaleźć można najnowszy dziennik deweloperski:
Kingdom Come: Deliverance zaoferuje nieco inne spojrzenie na średniowieczne RPG, bez smoków, magii i goblinów. Czeskie studio Warhorse Studios stawia na swoje własne zakątki - Królestwo Czech.
Akcja zaczyna się w 1403 roku. Zmarł dotychczasowy król, a jego następca nie cieszy się szacunkiem. Bracia biorą się za przejmowanie władzy, co oznacza łupienie i mordowanie. Wcielamy się w syna płatnerze, szukającego zemsty za zabicie rodziny.
Kluczowy jest realizm przedstawianych czasów: skomplikowany system walki czy też szczegóły, jak zakładanie pancerza warstwami. Do tego alchemia z epoki, rozwój umiejętności, reputacja, wybory i konsekwencje.