Skip to main content

Kingdom Hearts 3 - specjalny system walki i transformacje podstawowej broni bohatera

Główny projektant gry komentuje opublikowany niedawno zwiastun.

Tetsuya Nomura, główny projektant Kingdom Hearts 3, wypowiedział się na temat scen, które znalazły się w nowym zwiastunie gry i wywołały dyskusje wśród fanów serii. Okazuje się, że twórcy przygotowują interesujące, nowe elementy związane z walką.

Nomura, w wywiadzie z magazynem Famitsu, poinformował, że główna broń bohatera będzie mogła ulec transformacji - podaje Kotaku. Przykładowo, zamieni się na pewien czas w dwa pistolety. Efekt przemiany ma być inny dla każdego typu ostrza Keyblade, choć nie wiemy jeszcze, ile sztuk tego charakterystycznego oręża znajdziemy Kingdom Hearts 3.

Poza tym, twórca zapowiedział, że w produkcji pojawi się system Attraction Flow, stanowiący ewolucję podobnego rozwiązania z gry Kingdom Hearts 3D Dream Drop Distance z konsoli 3DS. Będzie on związany z walką w ruchu, zostanie wykorzystany przede wszystkim w lokacji wzorowanej na parku rozrywki Disneya.

W opublikowanym jakiś czas temu zwiastunie, możemy zobaczyć Sorę i jego kompanów, którzy walczą z wielkim przeciwnikiem, przebywając w wagonie magicznej kolejki górskiej nieustannie poruszającej się wokół wroga. To właśnie przykład starcia z wykorzystaniem opisywanego systemu.

Projektant zwrócił też uwagę, by nie przywiązywać zbyt dużej uwagi do oprawy graficznej zaprezentowanej w trailerze.

- To dopiero pierwszy materiał z fragmentami rozgrywki, który opublikowaliśmy, ale warto pamiętać, że gra jest w bardzo wczesnej fazie produkcji. W obecnym stanie, nie satysfakcjonuje nawet zespołu pracowników, więc cały czas jest ulepszana, by osiągnąć najwyższy możliwy poziom jakości - stwierdził Nomura.

Kingdom Hearts 3 zadebiutuje na PS4 i Xbox One, Square Enix nie zapowiedziało jeszcze, kiedy tytuł pojawi się w sklepach.

Kingdom Hearts 3 - Gameplay-Trailer

Zobacz także