Klatkuje, ale za to jak wygląda. Stylowa walka w materiale z Code: To Jin Yong
Przyczajone klatki, ukryty framerate.
Zespół Lightspeed Studios przedstawił krótki gameplay z nadchodzącego Code: To Jin Yong. Na nagraniu widać, że wczesna wersja ma wyraźne problemy z optymalizacją, ale za to walka przedstawia się niezwykle stylowo. Tytuł nie ma jeszcze daty premiery, zatem deweloperzy mają czas na poprawę działania gry.
Jak informuje serwis Kotaku, produkcja jest pierwszym projektem chińskiego dewelopera na silniku Unreal Engine 5. Technologię firmy Epic wybrano ze względu na zaawansowany system fizyki, której użycie widać w opublikowanym materiale. Na ruchy postaci reagują nie tylko ich szaty, ale również pokrywające arenę liście, wzbijające się w powietrze przy okazji wyprowadzania efektownych ciosów.
Tytuł stanowi adaptację nowel autorstwa Jina Yonga. Powieści chińskiego pisarza należą do gatunku wuxia, którego stałym elementem są widowiskowe i pełne akrobatyki - chociaż niekoniecznie realistyczne - starcia mistrzów sztuk walki. Sztandarowym przykładem dzieła z nurtu wuxia jest film Przyczajony tygrys, ukryty smok.