Skip to main content

Kojima zapewnia, że Metal Gear Solid 5 będzie wyglądało lepiej niż na trailerze

Zwiastun pochodzi z wersji na obecną generację.

Imponujący zwiastun Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, zaprezentowany na konferencji Microsoftu przed targami E3 to jeszcze nie szczyt możliwości producentów. Hideo Kojima zapewnia, że na sprzęcie nowej generacji gra będzie wyglądać jeszcze lepiej.

- Przy tym projekcie korzystamy z PC, by zbudować silnik Fox Engine na potrzeby gry - tłumaczy twórca serii Metal Gear w rozmowie z serwisem Polygon. - Myślimy o obecnej generacji jako wyznaczniku. Podczas gdy tworzyliśmy na dostępne konsole, pojawiła się nowa generacja. Staramy się osiągnąć kres możliwości dostępnego sprzętu - X360, PS3 - a potem zobaczymy, ile możemy ulepszyć na nowych konsolach.

- Gdy już rozpoczniemy prace na nową generację, na pewno celujemy w coś lepszego, niż pokazaliśmy dzisiaj - dodaje Kojima. Producent dodał, że w planach jest płynność rozgrywki na poziomie 60 klatek na sekundę i rozdzielczość tekstur wyższa, niż na X360 i PS3.

Nowa odsłona serii Metal Gear skorzysta także możliwości tabletów i smartfonów.

- Wydaje mi się, że wykorzystanie wielu urządzeń, tabletów, smartfonów i społeczne interakcje to duży krok do przodu w MGS5 - mówi producent.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ukaże się w przyszłym roku na PS3, PS4, X360 i Xbox One.

Wspomniany trailer z targów E3

Zobacz także