Kolejna gwiazda żegna się z Kinowym Uniwersum Marvela. Przeszła do historii kina
Jej nazwisko to synonim sukcesu.
Zoe Saldana oficjalnie potwierdziła, że pożegna się z Kinowym Uniwersum Marvela wraz z filmem „Strażnicy Galaktyki: Volume 3”. Aktorka po raz ostatni wcieli się w postać Gamory, choć ma też nadzieję, że bohaterka przetrwa i pojawi się w innych produkcjach. Co ciekawe, artystka dzięki występom w widowiskach Marvela dokonała historycznego osiągnięcia.
- Nadszedł czas, abym odeszła i żeby pałeczkę przejęło kolejne pokolenie - powiedziała Saldana w rozmowie z magazynem Total Film. - Nie chciałabym, aby sama Gamora zniknęła. To postać, która miała duży wpływ na fanów, a zwłaszcza młode fanki. Chciałabym, aby Marvel wymyślił sposób na to, aby nowa generacja aktorów przejęła te postaci i nadała im tej nieśmiertelności, dla której widzowie wracają z każdym filmem.
- A jeśli chodzi o mnie? Podpisałam kontrakt na jeden film, dostałam 10 lat. Szczęściara ze mnie. Nie narzekam. Idę dalej z wdzięcznością w sercu - przyznała artystka.
Warto zwrócić uwagę, że Gamora z trzeciej części cyklu Jamesa Gunna to nie ta sama Gamora, co z dwóch poprzednich, ponieważ ta zginęła w wyniku działań Thanosa w produkcji „Avengers: Wojna bez granic”.
- Zobaczycie Gamorę, która nie jest Strażniczką. Nie pamięta ich. Nigdy się nie poznali. Nigdy nie była z nimi. To trudne dla Strażników, by zaakceptować tę różnicę. Zwłaszcza dla Quilla i jej siostry Nebuli. Granie takiej Gamory było fajne, ale też bolesne - zauważyła aktorka.
Zaznaczmy, że Zoe Saldana to od pewnego czasu synonim sukcesu. Jest pierwszą na świecie aktorką, mającą na koncie występy w czterech widowiskach, które zarobiły ponad dwa miliardy dolarów. Były to „Avatar”, „Avatar: Istota wody” (w obu wcieliła się w Neytiri), „Avengers: Koniec gry” i „Avengers: Wojna bez granic”.
Przypomnijmy jeszcze, że z MCU pożegna się też Dave Bautista, wcielający się do tej pory w postać Draxa. Premiera obrazu „Strażnicy Galaktyki: Volume 3” już 5 maja.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.