Kolejne gry tworców Quantum Break z naciskiem na multiplayer
Remedy nadal chce jednak opowiadać dobre historie.
Przyszłe gry studia Remedy Entertainment - odpowiedzialnego za Alana Wake'a, Quantum Break i serię Max Payne - skupią się na sieciowych aspektach rozgrywki.
Poprzednie produkcje fińskiej firmy to gry dla jednego gracza, kładące nacisk na historię, narrację i przeważnie liniowy projekt zabawy.
„Tryb single-player był dla nas zawsze najważniejszy. Chcemy jednak postawić przed sobą wyzwanie rozwinięcia tego elementu i wprowadzenia do niego aspektów sieciowej kooperacji” - napisali przedstawiciele studia, Mikael Kasurinen i Sam Lake.
„Będziemy dążyć do tego, by być najlepszymi w opowiadaniu historii. Chcemy także, by te historie były dzielone między graczy i rozbudowywane dzięki ich współpracy”.
Deweloperzy dodali, że elementy sieciowe połączone z z „wyjątkowym budowaniem światów studia Remedy” to idealne pole do wprowadzania opisywanych zmian.
Remedy Entertainment chce wykorzystywać w przyszłych projektach technologię Northlight, którą zastosowano w grze Quantum Break.
Obecnie twórcy Alana Wake'a pracują nad trybem fabularnym sieciowej, darmowej strzelanki CrossFire 2 oraz nad niezapowiedzianymi projektami.