Skip to main content

Kolejne gry tworców Quantum Break z naciskiem na multiplayer

Remedy nadal chce jednak opowiadać dobre historie.

Przyszłe gry studia Remedy Entertainment - odpowiedzialnego za Alana Wake'a, Quantum Break i serię Max Payne - skupią się na sieciowych aspektach rozgrywki.

Poprzednie produkcje fińskiej firmy to gry dla jednego gracza, kładące nacisk na historię, narrację i przeważnie liniowy projekt zabawy.

„Tryb single-player był dla nas zawsze najważniejszy. Chcemy jednak postawić przed sobą wyzwanie rozwinięcia tego elementu i wprowadzenia do niego aspektów sieciowej kooperacji” - napisali przedstawiciele studia, Mikael Kasurinen i Sam Lake.

„Będziemy dążyć do tego, by być najlepszymi w opowiadaniu historii. Chcemy także, by te historie były dzielone między graczy i rozbudowywane dzięki ich współpracy”.

Pierwsza odsłona CrossFire jest popularna przede wszystkim w Azji

Deweloperzy dodali, że elementy sieciowe połączone z z „wyjątkowym budowaniem światów studia Remedy” to idealne pole do wprowadzania opisywanych zmian.

Remedy Entertainment chce wykorzystywać w przyszłych projektach technologię Northlight, którą zastosowano w grze Quantum Break.

Obecnie twórcy Alana Wake'a pracują nad trybem fabularnym sieciowej, darmowej strzelanki CrossFire 2 oraz nad niezapowiedzianymi projektami.

Zobacz także