Kolejny patch Lords of the Fallen modyfikuje Nową Grę Plus
Nadchodzi też crossplay.
Lords of the Fallen doczekało się kolejnej aktualizacji, wprowadzającej między innymi istotne modyfikacje w trybie Nowej Gry Plus, a więc już po pierwszym ukończeniu kampanii.
Jak wyjaśniają deweloperzy, pierwsze przejście produkcji nie poskutkuje już przejściem do nowego podejścia, w którym usuwane są wszystkie Szczątki (jak nazywane są tutaj checkpointy i punkty szybkiej podróży). Zamiast tego gracze będą mogli wybrać, w jakiej formie chcą kontynuować przygodę.
Jedną z opcji będzie standardowe podejście bez Szczątków, lecz te będą usuwane stopniowo, wraz z każdą kolejną Nową Grą Plus. Co więcej, dodano także drugą możliwość, a więc prosty reset wszystkich przeciwników i bossów, ale z zachowaniem posiadanej postaci i jej wyposażenia.
„Łowcom trofeów i graczom chcącym przejść tytuł na sto procent pozwoli to na poszukiwanie zaległych zadań bez konieczności zmagania się ze zwiększonym poziomem trudności” - czytamy w opisie. W planach na dalszą przyszłość jest dalsze rozbudowanie systemu Nowej Gry Plus o możliwość wybierania specjalnych modyfikatorów według własnych upodobań - dodano.
Idąc dalej, dzisiejsza aktualizacja modyfikuje również zasięg śledzenia gracza przez przeciwników. Pisząc w skrócie, wrogowie będą szybciej „odpuszczali” potyczkę i wrócą do pozycji startowej, jeśli zdecydujemy się na ucieczkę. To powinno wyeliminować problem z wielkimi grupami oponentów, na co niekiedy narzekali fani.
W planach na nadchodzące aktualizacje jest także pełny crossplay. Twórcy chcą zadbać o odpowiednią stabilność tej opcji i dlatego dzisiaj wprowadzono wspólną rozgrywkę na konsolach, a PC powinno dołączyć do zestawienia w czwartek.
Największym punktem krytyki pod adresem Lords of the Fallen zaraz po debiucie były zapewne problemy z wydajnością. Deweloperzy zapewniają, że od czasu premiery wprowadzili już spore postępy w tej sferze, lecz zamierzają kontynuować prace, by było jeszcze lepiej.