Skip to main content

Kolejny patch Lords of the Fallen modyfikuje Nową Grę Plus

Nadchodzi też crossplay.

Lords of the Fallen promotional image showing a bedraggled main character looking out over a burnt orange and brown landscape witha giant five-fingered hand in the far distance jutting out from the horizon
Źródło zdjęcia: CI Games.

Lords of the Fallen doczekało się kolejnej aktualizacji, wprowadzającej między innymi istotne modyfikacje w trybie Nowej Gry Plus, a więc już po pierwszym ukończeniu kampanii.

Jak wyjaśniają deweloperzy, pierwsze przejście produkcji nie poskutkuje już przejściem do nowego podejścia, w którym usuwane są wszystkie Szczątki (jak nazywane są tutaj checkpointy i punkty szybkiej podróży). Zamiast tego gracze będą mogli wybrać, w jakiej formie chcą kontynuować przygodę.

Jedną z opcji będzie standardowe podejście bez Szczątków, lecz te będą usuwane stopniowo, wraz z każdą kolejną Nową Grą Plus. Co więcej, dodano także drugą możliwość, a więc prosty reset wszystkich przeciwników i bossów, ale z zachowaniem posiadanej postaci i jej wyposażenia.

„Łowcom trofeów i graczom chcącym przejść tytuł na sto procent pozwoli to na poszukiwanie zaległych zadań bez konieczności zmagania się ze zwiększonym poziomem trudności” - czytamy w opisie. W planach na dalszą przyszłość jest dalsze rozbudowanie systemu Nowej Gry Plus o możliwość wybierania specjalnych modyfikatorów według własnych upodobań - dodano.

Idąc dalej, dzisiejsza aktualizacja modyfikuje również zasięg śledzenia gracza przez przeciwników. Pisząc w skrócie, wrogowie będą szybciej „odpuszczali” potyczkę i wrócą do pozycji startowej, jeśli zdecydujemy się na ucieczkę. To powinno wyeliminować problem z wielkimi grupami oponentów, na co niekiedy narzekali fani.

W planach na nadchodzące aktualizacje jest także pełny crossplay. Twórcy chcą zadbać o odpowiednią stabilność tej opcji i dlatego dzisiaj wprowadzono wspólną rozgrywkę na konsolach, a PC powinno dołączyć do zestawienia w czwartek.

Największym punktem krytyki pod adresem Lords of the Fallen zaraz po debiucie były zapewne problemy z wydajnością. Deweloperzy zapewniają, że od czasu premiery wprowadzili już spore postępy w tej sferze, lecz zamierzają kontynuować prace, by było jeszcze lepiej.

Zobacz także