Dziś w nocy odbyła się konferencja Sony, podczas której zapowiedziano konsolę PlayStation 4. Poniżej możesz obejrzeć zapętloną powtórkę z tego wydarzenia, a także prześledzić naszą relację Livetext oraz komentarze. Po więcej informacji zapraszamy na stronę główną, gdzie znajdziesz na bieżąco aktualizowane wiadomości oraz publikacje nowych trailerów.
Aby zobaczyć treść, włącz cookies targeting.
Zapraszamy do wspólnego oglądania i komentowania konferencji Sony w Nowym Jorku.
Konferencja rozpocznie się równo o północy, ale bądźcie z nami wcześniej, a nawet przez cały dzień. :)
– Zbigniew Jankowski
Poniżej sen szalonego grafika. Pad wygląda znośnie, ale konsola stworzona jest chyba za pomocą MS Paint. Nie trzeba chyba zaznaczać, że nie jest to oficjalny wygląd nowego sprzętu.
– Daniel Kłosiński
„Słyszeliśmy, że mogą jutro otworzyć na scenie puszkę Pandory. To byłoby SUPER” - pisze na Twitterze przedstawiciel Sony Santa Monica. Nowa odsłona God of War?
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
Sony kontynuuje serię filmów, prezentujących przeszłość firmy.
Galatasaray prowadzi z Schalke 1:0 po bramce Buraka Yilmaza w 12. minucie.
– Daniel Kłosiński
Reklamy PlayStation obecne nawet na San Siro, podczas meczu Milan - Barcelona (do przerwy 0:0).
– Daniel Kłosiński
Schalke udało się doprowadzić do remisu tuż przed przerwą. Na 1:1 wyrównał w 45. minucie Jermaine Jones.
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
Serwis 4gamer.net opublikował zdjęcie z wejścia do Hammerstein Ballroom na Manhattanie. Co jest w kartonach? Solid Snake?
– Daniel Kłosiński
Niespodzianka na San Siro: Milan prowadzi z Barceloną 1:0 po bramce Boatenga w 56. minucie.
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
Adam Boyes, odpowiedzialny w SCEA za PR informuje na Twitterze, że trwają ostatnie... próby przed konferencją.
– Daniel Kłosiński
Geoff Keighley informuje, że jego GameTrailers szykuje 4 godziny programu, wraz z godziną oczekiwań i podsumowaniem. Czyżby konferencja miała potrwać dwie godziny?
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
Tłumy przed startem konferencji.
– Daniel Kłosiński
Mam nadzieję, że zimne piwko już otwarte. Za 20 minut startujemy. :) Całość ma potrwać podobno od 90 minut do nawet 2 godzin, więc przed nami długa noc, ale razem raźniej, prawda? :)
– Zbigniew Jankowski
Jednym z prowadzących konferencję będzie Nate Fox, producent odpowiedzialny m.in. za Infamous i Sly Cooper.
– Daniel Kłosiński
AdamMucha.Com: wino otwarte :P
To równie świetny wybór. :)
– Zbigniew Jankowski
Pamiętajcie, że możecie zmniejszyć jakość filmiku, jeśli macie problem z połączeniem - wybór po najechaniu na player. Ze względu na duże obciążenie, chyba najlepiej uruchomić konferencję teraz i cierpliwie czekać. Przypominamy, aby nie odświeżać strony. :)
– Zbigniew Jankowski
Kolejne ujęcie z wnętrza. Zdjęcie: The Verge.
– Daniel Kłosiński
Domieg: 250 tys osób dzidżas
No, to tak a propos tego, jak ktoś myślał, że Sony zaprasza dziennikarzy i gości z całego świata, by pokazać Vitę Slim. :)
– Zbigniew Jankowski
Jest muzyka, jest impreza.
– Zbigniew Jankowski
Zaczynamy.
– Zbigniew Jankowski
„PlayStation chce wygrać walkę z rzeczywistością.”
– Daniel Kłosiński
Na scenie Andrew House, prezes Sony Computer Entertainment.
– Daniel Kłosiński
„Salon nie jest już centrum systemu. Stał się nim gracz.”
– Daniel Kłosiński
Playstation Mobile trafi na smartfony i tablety.
– Daniel Kłosiński
„Najpoteżniejsza platforma w historii.” Czyli chyba jednak nie chodzi o Vita.
– Daniel Kłosiński
Padła nazwa: PS4.
– Daniel Kłosiński
Na scenie Mark Cerny (Killzone, God of War III)
– Daniel Kłosiński
Na razie oglądamy dużo slajdów z PowerPointa.
– Daniel Kłosiński
8GB RAMu w nowym PlayStation
– Daniel Kłosiński
Wygląd Dual Shock 4 zgodny w przeciekami.
– Daniel Kłosiński
Procesor wciąż w architekturze x86.
– Daniel Kłosiński
Nowy kontroler z mniejszymi opóźnieniami i ulepszonymi... wibracjami.
– Daniel Kłosiński
Dużo rzeczy spada z nieba, prezentując możliwości obliczeniowe konsoli.
– Daniel Kłosiński
Oglądamy nową grę Cerny'ego od Japan Studios.
– Daniel Kłosiński
Tytuł produkcji: Knack.
– Daniel Kłosiński
Zręcznościowa gra akcji zaprezentuje możliwości konsoli.
– Daniel Kłosiński
Stan gry będzie zapisywany w pamięci RAM.
– Daniel Kłosiński
Cyfrowe tytuły mogą być uruchomione już podczas ściągania.
– Daniel Kłosiński
Sony prezentuje nowy interfejs użytkownika.
– Daniel Kłosiński
„Prawdziwe imiona są ważne dla systemu.”
– Daniel Kłosiński
Personalizacja. Do złudzenia przypomina Windows 8.
– Daniel Kłosiński
System przewidzi, czym możemy być zainteresowani i sam rozpocznie ściąganie gier.
– Daniel Kłosiński
Na scene David Perry (Gaikai)
– Daniel Kłosiński
Gaiakai tworzy „najszybszą, napoteżniejszą sieć na świecie”.
– Daniel Kłosiński
Znajomi będą mogli pomagać nam w grze i na bieżąco komentować postępy.
– Daniel Kłosiński
Sony idzie w ślady Wii U - stan gry z PS4 przeniesiemy na Vitę.
– Daniel Kłosiński
„PS4 to serwer, Vita jest klientem”
– Daniel Kłosiński
Brak natywnego wsparcia dla tytułów z PS3.
– Daniel Kłosiński
„Pewnego dnia” na PS4 trafią gry z poprzednich konsol. Wszystko dzięki serwerom w chmurze i Gaikai.
– Daniel Kłosiński
Tim Schafer bez brody - film nakręcono niedawno
– Daniel Kłosiński
Twórcy gier opowiadają o możliwościach nowej konsoli. Dużo wymachiwania rękoma.
– Daniel Kłosiński
No, to zupełnie jak u Ciebie, Daniel.
– Zbigniew Jankowski
CTSG: Ah. I w co fajnego na tym smartphonie grasz, hm? :>
Good point.
– Zbigniew Jankowski
Na scenie Michael Denny, wiceprezes Sony Worldwide Studios Europe.
– Daniel Kłosiński
W końcu zobaczymy gry?
– Daniel Kłosiński
Czas na Killzone?
– Daniel Kłosiński
Niestety, czas na Killzone.
– Daniel Kłosiński
Killzone: Shadow Fall
– Daniel Kłosiński
Realistyczne kosze na śmieci. Nowa generacja.
– Daniel Kłosiński
Standardowa strzelanka science-fiction z ładnymi wybuchami.
– Daniel Kłosiński
Oj, nie takie złe.
– Zbigniew Jankowski
mushrm: teraz dasz 280zł :/
O, to, to...
– Zbigniew Jankowski
Następny w kolejce jest Driveclub od Evolution Studios (Motorstorm).
– Daniel Kłosiński
Drużynowe wyścigi. Odpowiedź na dokonania Criterion i Need for Speed?
– Daniel Kłosiński
Dostęp do klubów, na kształ Autologa z tytułów EA.
– Daniel Kłosiński
Macio25: Prawdę mówiąc, Killzone lekko mnie zawiódł. Wygląda cudnie, ale liczyłem na jakąś rewolucję (destrukcja otoczenia itp).
No i znowu kopiemy dupę Helghastom.
Ja chcę nimi zagrać!
Słusznie prawi.
– Zbigniew Jankowski
Nate Fox z Sucker Punch na scenie.
– Daniel Kłosiński
Infamous?
– Daniel Kłosiński
Infamous: Second Son, ekskluzywnie na PS4.
– Daniel Kłosiński
Nowy bohater, nowe miasto (Seattle) i nowe moce.
– Daniel Kłosiński
marcinasss82: wiem że ramu ma być 8gb
Tak, 8GB RAM-u, procek w architekturze x86, ale nie podali szczegółów.
– Zbigniew Jankowski
Na scenie Jonathan Blow (Braid)
– Daniel Kłosiński
Niezależny twórca prezentuje przygodówkę logiczną The Witness.
– Daniel Kłosiński
Kamil_Donatowicz: a w przeciekach mowili o 4gb ? czy tez 8 ?
Też 8.
– Daniel Kłosiński
Pierwsze demo The Witness pojawiło się w 2010 roku. Gra trafi także na PC.
– Daniel Kłosiński
Nie, nie. W przeciekach mówili, że 4GB, ale szybszego RAM-u, niż 8 GB wolniejszego w Durango. Niemniej, przypuszczali, że może być 8.
– Zbigniew Jankowski
Na scenie David Cage z Quantic Dream (Heavy Rain)
– Daniel Kłosiński
David Cage jest znany z długich przemów. Emocje.
– Daniel Kłosiński
Quantic Dream prezentuje realistyczny model starego człowieka. Emocje.
– Daniel Kłosiński
Na scenie Alex Evans z Media Molecule (LittleBigPlanet)
– Daniel Kłosiński
„Limitem jest tylko nasza wyobraźnia.”
– Daniel Kłosiński
„Najlepszym narzędziem do kreacji 3D jest Move.”
– Daniel Kłosiński
Move wraca na PS4.
– Daniel Kłosiński
Po dwóch latach pracy Media Molecule odkryło, że rozwiązaniem jest Move.
– Daniel Kłosiński
Czas na zewętrzne firmy.
– Daniel Kłosiński
Yoshinori Ono z Capcomu na scenie.
– Daniel Kłosiński
– Daniel Kłosiński
Jest i CD Projekt RED.
– Daniel Kłosiński
Śmieszny/wesoły pan opowiada o Street Fighter.
– Daniel Kłosiński
Capcom prezentuje nowy silnik graficzny o nazwie kodowej Panta Rhei.
Daniel, nie żartuj. Muzyka była fajna. Jak w Halo.
– Zbigniew Jankowski
Twardzi panowi z Bungie opowiadają o Destiny. W dniu premiery dostępne będą wersje na PS3 i PS4. Użytkownicy konsol Sony dostaną dodatką zawartość.
– Daniel Kłosiński
Konsoli chyba nie pokazali, co?
– Zbigniew Jankowski
Brak daty, brak ceny, brak konsoli.
– Daniel Kłosiński
Na jednym ze slajdów zauważyliśmy napis „na święta 2013 roku”.
– Daniel Kłosiński
Czekamy na konferencję Microsoftu, by ponownie zobaczyć te same materiały.
– Daniel Kłosiński
Ok, dziękujemy wszystkim bardzo serdecznie za obecność. Livetext jest aktywny do jutra, więc nadal możemy jeszcze dyskutować w komentarzach.