Skip to main content

Konsole Xbox powitały graczy reklamą Call of Duty: Modern Warfare 3

Efekty przejęcia Activision?

Użytkownicy Xboksów w Ameryce Północnej po włączeniu konsol zobaczyli wczoraj pełnoekranową reklamę Call of Duty: Modern Warfare 3.

Jak udokumentowali użytkownicy w serwisie X, gracze mogli od razu przejść do sklepu, a pozbycie się reklamy wymagało dodatkowego kliknięcia. Był nawet przycisk przenoszący od razu do odsłony premium, a wszystko to w dzień startu wczesnego dostępu do kampanii fabularnej.

Nie jest to oczywiście pierwszy raz, gdy Microsoft decyduje się na takie posunięcie w Ameryce Północnej, choć pomysł wydaje się stosunkowo nowy. W przeszłości podobnie było bowiem w przypadku Starfield oraz nowej Forzy Motorsport.

Przypadek Call of Duty: Modern Warfare 3 wyróżnia się zapewne tym, że stanowi dość niezręczne podsumowanie sagi, jaką były starania producenta Xboksów, by przejąć Activision Blizzard i uczynić słynną serię strzelanek produkcją first-party, godną takiego komunikatu przy włączaniu konsoli.

Wczesny dostęp do kampanii w tej grze rozpoczął się wczoraj. Pełna wersja, już razem z pozostałymi trybami rozgrywki - Zombie i multiplayerem - zadebiutuje 10 listopada.

Modern Warfare 3 to bezpośrednia kontynuacja Modern Warfare 2. Za prace odpowiadało studio Sledgehammer, we współpracy z Infinity Ward. Treyarch zajęło się właśnie powracającą opcją zabawy z nieumarłymi, ale znacznie zmodyfikowaną w porównaniu z wersjami z przeszłości.

Jeśli mowa o przejęciu Activision Blizzard, Microsoft zakończył proces w ubiegłym miesiącu, po ponad roku starań i batalii z urzędnikami w przeróżnych jurysdykcjach otrzymując w końcu pozwolenie na wydanie 69 miliardów dolarów.

Zobacz także