Konsolowe Carmageddon: Max Damage opóźnione - premiera 8 lipca
Twórcy chcą dopracować grę.
Przedstawiciele studia Stainless Games poinformowali o przełożeniu debiutu Carmageddon: Max Damage. Produkcja ukaże się 8 lipca na konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Początkowo tytuł miał zostać wydany na początku czerwca, poślizg nie będzie więc zbyt duży.
Twórcy tłumaczą, że głównym powodem opóźnienia premiery jest chęć dopracowania projektu. Deweloperzy twierdzą, że dodatkowy czas pozwoli na doszlifowanie gry.
Autorzy ujawnili również, że osoby, które zamówią produkcję przed zaplanowanym na lipiec debiutem, otrzymają dwa dodatkowe auta (z dwoma skórkami na każde) oraz cyfrowy komiks.
Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy gra pojawi się na PC. Podczas pierwszych zapowiedzi obiecywano, że tytuł trafi też na komputery osobiste. Posiadacze Carmageddon: Reincarnation otrzymają nową odsłonę cyklu za darmo.
Nietypowe wyścigi zaoferują ponad 30 samochodów i 10 dużych lokacji. Przechodnie, rowerzyści, niedźwiedzie i kosmici będą czekać na rozpłaszczenie na asfalcie.
Twórcy szykują 6 trybów zabawy, 4 typy rozgrywek wieloosobowych, 90 znajdziek, skomplikowany system zniszczeń pojazdów oraz powtórki najlepszych ujęć.