Konsolowe wersje The Elder Scrolls Online opóźnione o pół roku - raport
AKTUALIZACJA: Bethesda potwierdza.
Aktualizacja: Bethesda potwierdziła na oficjalnej stronie, że konsolowe wersje The Elder Scrolls Online ukażą się z sześciomiesięcznym opóźnieniem, pod koniec tego roku.
Ogłoszono także, że wszyscy gracze, którzy zdecydują się na zakup edycji PC przed końcem czerwca, otrzymają grę na PlayStation 4 lub Xbox One w niższej cenie (za ok. 70 zł), z możliwością natychmiastowego przeniesienia postaci i dodatkowymi 30 dniami subskrypcji.
„Kontynuujemy prace nad konsolowymi wersjami ESO. Czynimy postępy, ale nadal zajmujemy się rozwiązaniem problemów unikatowych dla tych platform” - napisano w oświadczeniu. „Integracja naszych systemów z rozwiązaniami producentów sprzętu jest wymagającym wyzwaniem.”
*
Oryginalna wiadomość: W ubiegłym miesiącu The Elder Scrolls Online zadebiutowało na PC i Macach. Na czerwiec tego roku zaplanowano premierę wersji PlayStation 4 i Xbox One, ale możliwe, że tego terminu nie uda się dotrzymać.
Informacje pochodzą z oficjalnej strony wydawcy, z działu z pytaniami i odpowiedziami. Wydawca zdążył już usunąć szczegóły, ale użytkownik serwisu społecznościowego Reddit wykonał zrzut z ekranu (dzięki, The Escapist).
„Stało się jasne, że nie uda się dotrzymać czerwcowej daty premiery wersji konsolowych, ale poczyniliśmy duże postępy” - napisano w ukrytej już odpowiedzi na jedno z pytań.
„Doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy około sześciu dodatkowych miesięcy, by upewnić się, że zaoferujemy doświadczenie, którego oczekują i na które zasługują fani.”
Na oficjalnej stronie zostało już tylko jedno zdanie: „The Elder Scrolls Online zadebiutowało 4 kwietnia na PC i Macach”. Możliwe, że przedwczesna publikacja była wynikiem pomyłki lub okrutnego żartu.