Skip to main content

Kontynuacja Afterfall: Insanity oficjalnie zapowiedziana

Perła Pustkowi będzie podzielona na 3 epizody, które ukażą się na PC.

Polska firma Nicolas Games oficjalnie zapowiedziała kontynuację Afterfall: Insanity - Afterfall: Perła Pustkowi. Tytuł zmierza na PC, gdzie ukaże się w formie epizodycznej. Data premiery jest nieznana.

Twórcy planują trzy epizody - każdy ma trwać około dwóch godzin i w każdym poznamy fabułę z perspektywy innej postaci. Celem każdego bohatera jest dotarcie do tytułowej Perły Pustkowi - miasta ulokowanego gdzieś na pustkowiach.

Produkcja będzie strzelanką wykorzystującą system osłon. Akcja osadzono w postnuklearnym świecie. Twórcy zapowiadają, że gra mocno skupi się na opowiedzeniu historii i problemie „jak pozostać człowiekiem po tragicznych wydarzeniach”.

Perła Pustkowi powstaje na silniku Unreal Engine 3 w polskim studiu Intoxicated Games, które stworzyło też poprzednią część.

Jednocześnie w produkcji znajduje się konwersja Afterfall: Insanity na Xboksa 360. Tytuł jest też od jakiegoś czasu dostępny w sklepie cyfrowym Steam.

Zobacz także