Skip to main content

Kooperacyjna strzelanka Fuse bez transakcji cyfrowych i przepustki sieciowej

Wkrótce ukaże się wersja demonstracyjna.

Electronic Arts nie ma w planach przepustki sieciowej ani transakcji cyfrowych do kooperacyjnej strzelanki Fuse od studia Insomniac Games.

Na stronie producenta opublikowano listę najczęściej zadawanych pytać. W jednym z nich pada stwierdzenie „Przepustka sieciowa?”.

„Nie” - pada odpowiedź. „Ale i tak powinniście kupić nową grę, by nas wesprzeć, bo nie możemy nadrobić tego mikro-transakcjami. :D”.

EA krytykowano za umieszczenie rozbudowanego systemu transakcji cyfrowych w Dead Space 3, jednak Fuse ukaże się na rynku pod egidą EA Partners. Ten oddział firmy zajmuje się wydawaniem gier studiów produkcyjnych, które nie są własnością Electronic Arts.

Wcześniej, dzięki podobnej współpracy, wydano Kingdoms of Amalur: Reckoning od 38 Studios, Portal 2 od Valve czy Crysis 3, wyprodukowany przez Crytek.

Studio Insomniac potwierdziło także, że „w okolicach premiery” opublikuje wersję demonstracyjną Fuse na X360 i PS3. Pełna wersja gry ukaże się 31 maja, w angielskiej wersji językowej.

W rolach głównych wystąpi czwórka agentów - Dalton Brooks, Izzy Sinclair, Jacob Kimble oraz Naya Deveraux. Każdy z bohaterów dysponuje własnymi umiejętnościami. Jednym z kluczowych elementów będzie także dostęp do broni, wyprodukowanej przez firmę Xenotech.

Zobacz na YouTube

Zobacz także