Kooperacyjny tryb Ghost of Tsushima: Legends ukaże się jako samodzielna gra
Dostanie też nowe opcje.
Wydany w październiku ubiegłego roku kooperacyjny tryb Ghost of Tsushima: Legends ukaże się jako samodzielna produkcja na PlayStation 4 i PS5, wyceniona na 20 euro (ok. 91 zł).
W przyszłym miesiącu - 3 września - Legends wzbogaci się także o nową opcję zabawy, Rivals. Ponownie będziemy walczyli z kolejnymi falami wrogów, lecz tym razem jako dwa, rywalizujące ze sobą zespoły.
Nie powalczymy bezpośrednio z innymi graczami, ale każdy pokonany przeciwnik pozwoli zebrać negatywne efekty, które „wyślemy” następnie do oponentów. Dla przykładu, uniemożliwimy wykonywanie zakupów czy nałożymy klątwę zabierającą punkty życia.
Tego samego dnia zadebiutuje Gear Mastery. W ramach tego systemu będziemy mogli usprawnić broń do 120 poziomu, by odblokować ostatecznie drugi perk, a także kolejne umiejętności i techniki.
W dniu 20 sierpnia - wraz z premierą Ghost of Tsushima w edycji reżyserskiej - Legends doczeka się także gruntownego odświeżenia, ze zmianami w balansie, skróceniem średniego czasu trwania meczu i wprowadzeniem tygodniowych wyzwań.
Wszystkie nowości będą dostępne bez dodatkowych opłat dla posiadaczy podstawowego Ghost of Tsushima. Samodzielne wydanie trafi na PlayStation 4 i PS5. Możliwe będzie także dokupienie aktualizacji, odblokowującej pozostałe treści z wydania reżyserskiego, a więc kampanię i dodatek z wyspą Iki.
W ogłoszeniu na oficjalnym blogu nie podano dokładnej daty premiery samodzielnego wydania, lecz można domyślać się, że mowa właśnie o 20 sierpnia.
Tryb wieloosobowy oferuje cztery klasy do wyboru - jedną na początek i resztę do odblokowania w toku gry. Typy postaci różnią się umiejętnościami i mocnymi stronami na polu walki. Jest - przykładowo - typowy tank, medyk czy wojownik preferujący walkę dystansową.