Kosmiczne strzelanie w Strike Vector EX od 30 sierpnia na PS4
W stylu Quake.
Podniebo-kosmiczna strzelanka lotnicza Strike Vector EX ukaże się 30 sierpnia na PlayStation 4 - poinformowali twórcy z niezależnego studia Ragequit Corporation.
W zamierzchłej przeszłości 2014 roku produkcja debiutowała na PC, zbierając raczej średnie oceny. Deweloperzy zapewniają jednak, że odsłona PS4 została kompletnie przeprojektowana i gruntowanie rozbudowana.
Strzelanka utrzymana jest w duchu klasyków, takich jak Quake 3 czy Unreal Tournament, gdzie sprawne manewrowanie, przemyślane uniki i doskonała kontrola nad pojazdem są równie ważne, co umiejętność precyzyjnego strzelania.
Akcję możemy obserwować w perspektywie pierwszej lub trzeciej osoby. Kluczowe są starcia wieloosobowe, ale przygotowano także kampanię fabularną, składającą się 15 scenariuszów.
Jest też kilka innych trybów solowych, jak potyczki z botami, oraz kilka mini-gier, w stylu odpierania ataków kolejnych fal wroga. Do tego szerokie możliwości dostosowania własnego statku: „ponad 10 tysięcy broni”, przedmioty specjalne oraz pancerze.
W sieci zmierzy się maksymalnie 12 osób, rywalizujących na jednej z 15 przygotowanych map. „To serce naszej gry” - zapewnia Ragequit Corporation.
Strike Vector EX działa na PlayStation 4 w oparciu o silnik Unreal Engine 4, wyświetlając obraz w natywnej rozdzielczość 1080p, przy 60 klatkach na sekundę.
W planach na przyszłość jest jeszcze wersja Xbox One, ale mały rozmiar studia (trzy osoby) zmusza twórców do koncentrowania się na jednej platformie docelowej jednocześnie.